Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Efter allt slit i 2år och betala in och vrida och vända och låta bli att ta nya upplyssningar så har den äntligen sjunkit från 44% till 6%
nu behöver jag vänta i 15månader till för missbrukade kredit försvinner och förhoppningsvis så går % ner till under 2% så jag kan ta ett samlingslån och lösa att skit jag har kvar då!

Efter allt slit i 2år och betala in och vrida och vända och låta bli att ta nya upplyssningar så har den äntligen sjunkit från 44% till 6%
nu behöver jag vänta i 15månader till för missbrukade kredit försvinner och förhoppningsvis så går % ner till under 2% så jag kan ta ett samlingslån och lösa att skit jag har kvar då!
Heja dig! Kämpa vidare! :tummen:

När tror vi att månadens uppdatering sker?

Väntar spänt jag med. Kommande uppdateringar borde göra underverk med mitt betyg iom att jag lyckats lösa stora dåliga lån med privata räntefria samt har ff som går ut samt att det blir mer än 6 månader sedan senaste ff. Allt sker samtidigt i mars och april :D

Försvinner en ff den 16/3 är då nere på 10 ff tror ni det gör något med betyget? Eller är det under 10 det börjar ske mycket skillnad? Senaste månaderna när det försvunnit en ff har det inte rört sig ETT SKIT. endast när ff blivit 6mån har det hoppat ner 0.6-0.9%. Haha...

Försvinner en ff den 16/3 är då nere på 10 ff tror ni det gör något med betyget? Eller är det under 10 det börjar ske mycket skillnad? Senaste månaderna när det försvunnit en ff har det inte rört sig ETT SKIT. endast när ff blivit 6mån har det hoppat ner 0.6-0.9%. Haha...

Du ska nog ner under 7-8 FF för att se en större skillnad tror jag.

där försvann äntligen sista betalningsanmärkningen men uc dubblades från 3,59 till 5,80.
är det naivt att tro det kommer gå ner nästa en ff försvinner nästa vecka? Kommer gå från 6 ff till 5

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp