Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Min väg till skuldfrihet

Fina Myra! Tack för din pepp. Hoppas du mår bra! Ska läsa ikapp mig vad som hänt sen sist, kram <3
Det är ganska bra, det går upp och ner, ibland deppigt ibland härligt men en stor skillnad mot förut när det mest var bara deppigt.

Det är ganska bra, det går upp och ner, ibland deppigt ibland härligt men en stor skillnad mot förut när det mest var bara deppigt.
Du har inspirerat mig o säkert många andra här i forumet.och peppat. Du har fått mig att orka att inte ge upp

Jag har haft extrem ångest över att jag ska råka dö och efterlämna skulder. Lämna jorden som ett svidande sår på alla sätt. Tycker att människor som är alltför unga plötsligt bara dör omkring mig. Jag måste vara realist, jag är uppe i den åldern man kan börja drabbas av sjukdom liksom. Men utöver att jag nu tecknat livförsäkring som ger familjen ett stort engångsbelopp om jag trillar av pinn, så insåg jag precis att det ingår två olika efterlevandeskydd till familjen om jag dör genom min tjänstepension, ett på 3700kr/mån i 5 år och ett på 5000kr/mån i 5 år. Gud vad jag andas ut nu. Det är verkligen en stor börda som lossnat. Tror ju att jag hänger med ett tag till, men OM OM OM.

Jag har haft extrem ångest över att jag ska råka dö och efterlämna skulder. Lämna jorden som ett svidande sår på alla sätt. Tycker att människor som är alltför unga plötsligt bara dör omkring mig. Jag måste vara realist, jag är uppe i den åldern man kan börja drabbas av sjukdom liksom. Men utöver att jag nu tecknat livförsäkring som ger familjen ett stort engångsbelopp om jag trillar av pinn, så insåg jag precis att det ingår två olika efterlevandeskydd till familjen om jag dör genom min tjänstepension, ett på 3700kr/mån i 5 år och ett på 5000kr/mån i 5 år. Gud vad jag andas ut nu. Det är verkligen en stor börda som lossnat. Tror ju att jag hänger med ett tag till, men OM OM
Det är ju skönt att du har det. Jag har två stycken med stora engångsbelopp och två stycken med en mindre summa varje månad. Det känns tryggt

Det är ju skönt att du har det. Jag har två stycken med stora engångsbelopp och två stycken med en mindre summa varje månad. Det känns tryggt
Åh superbra ju! Ja det är ju otroligt skönt att veta att man inte sätter andra i skiten. Det är ju det sista man önskar sin familj <3 Tänk den dagen vi står skuldfria, båda två. Då ses vi på ett glas bubbel va?^^ Bara tanken på skuldfri får mig att vilja hoppa. Vilken känsla det kommer vara! MÅSTE överleva till den dagen, haha! Lifegoal.

Åh superbra ju! Ja det är ju otroligt skönt att veta att man inte sätter andra i skiten. Det är ju det sista man önskar sin familj <3 Tänk den dagen vi står skuldfria, båda två. Då ses vi på ett glas bubbel va?^^ Bara tanken på skuldfri får mig att vilja hoppa. Vilken känsla det kommer vara! MÅSTE överleva till den dagen, haha! Lifegoal.
Jag orkar inte tänka så långt fram utan min räddning har varit att leva i nuet.
Jag har tagit en paus härifrån på obesmd tid är här inne ibland.
Önskar dig lycka till

Jag har haft extrem ångest över att jag ska råka dö och efterlämna skulder. Lämna jorden som ett svidande sår på alla sätt. Tycker att människor som är alltför unga plötsligt bara dör omkring mig. Jag måste vara realist, jag är uppe i den åldern man kan börja drabbas av sjukdom liksom. Men utöver att jag nu tecknat livförsäkring som ger familjen ett stort engångsbelopp om jag trillar av pinn, så insåg jag precis att det ingår två olika efterlevandeskydd till familjen om jag dör genom min tjänstepension, ett på 3700kr/mån i 5 år och ett på 5000kr/mån i 5 år. Gud vad jag andas ut nu. Det är verkligen en stor börda som lossnat. Tror ju att jag hänger med ett tag till, men OM OM OM.
Men man efterlämnar inte skulderna, när man dör då "dör skulderna också

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp