Tack! Ska försöka!Bravoooo....fortsätt så
. Jag amorterar ju ändå på dem också, om än inte så mycket. Men att foka på ett lån i taget räcker gott och väl. Om jag lyckas med det blir skuldberget så mycket enklare att besegra, det blir övermäktigt att tänka på alla fem skulder samtidigt. Ett i taget, krona för krona, hundring för hundring.Helt rätt tänktNu när Klarna är borta är det fullt fokus på det minsta Santander som är 6999kr a dagens dato. Ska försöka glömma de andra skulderna och bara ”ha ögonen” för ett lån i taget, lura mig själv till att glömma de andra. Så slipper jag ha ångest för alla lånen samtidigt. Jag amorterar ju ändå på dem också, om än inte så mycket. Men att foka på ett lån i taget räcker gott och väl. Om jag lyckas med det blir skuldberget så mycket enklare att besegra, det blir övermäktigt att tänka på alla fem skulder samtidigt. Ett i taget, krona för krona, hundring för hundring.

PrOm du pytsade 2000kr på Klarna och tar det till Santander så borde den försvinna snart nog.![]()
egentligen var det lite övermodigt att betala så mkt varje månad, det var lite över min budget, så en stoooor lättnad att Klarna är puts väck. Men ska försöka amortera extra så mkt jag bara kan och förmår!Om du pytsade 2000kr på Klarna och tar det till Santander så borde den försvinna snart nog.![]()
Man kan träna på väldigt många sätt alldeles gratis, det gör mycket för energin och välbefinnandet.Mina närmsta mål är dessa:
1. Stanna på forumet
2. rensa hemma och sälja: alla pengar in går till avbetalningar
3. Amortera en hundring i veckan på lilla santander-lånet för att det hela tiden ska röra sig neråt
4. Komma under 5000kr på lilla santander
5. Komma under 3000kr på lilla santander
6. Komma under 1000kr på lilla santander
7. Kunna stryka lilla santander och därmed också ha en till skuld släckt förbi och borta forever.
Jaaa jag vet, men tyvärr är det inte ekonomin just där som tryter utan svårigheten/kampen att börja träna. Gillar att jogga och har friskvårdspengar men har inte lyckats hålla i det. Hoppas på semestern.Man kan träna på väldigt många sätt alldeles gratis, det gör mycket för energin och välbefinnandet.
Lägg träning till listan.