Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Min resa till samlingslån

Det handlar ju även om betyget inte bar antal FF. Jag tycker ska hamna på en UC på 4 % för att söka lån.
Precis. Men jag vill även poängtera att han ju skriver att han är redo att ta vilket lån som helst i princip och inte klarar vänta till november. Gör han en ansökan nu under våren förlorar han ju inte något, antingen får han erbjudande eller inte. Får han inte så måste han ändå vänta ut ff i oktober och då kommer han ha 1 ff 6 månader tidigare vilket inte är någonting.

Jag tycker du ska försöka när anmärkningen försvunnit och ditt betyg förbättrats. Obs att det kan ett tag, sök inte direkt efter anmärkningen försvunnit utan vänta tills det gett effekt på betyget. Tar några veckor typ?

Precis. Men jag vill även poängtera att han ju skriver att han är redo att ta vilket lån som helst i princip och inte klarar vänta till november. Gör han en ansökan nu under våren förlorar han ju inte något, antingen får han erbjudande eller inte. Får han inte så måste han ändå vänta ut ff i oktober och då kommer han ha 1 ff 6 månader tidigare vilket inte är någonting.

Jag tycker du ska försöka när anmärkningen försvunnit och ditt betyg förbättrats. Obs att det kan ett tag, sök inte direkt efter anmärkningen försvunnit utan vänta tills det gett effekt på betyget. Tar några veckor typ?
Den försvinner nästa vecka, men tänker vänta ut tills uc uppdaterat min inkomst mm. Hamnar betyget mellan 5-9% så tänker jag chansa. Får jag inget, så väntar jag till okt-nov

Har samma förutsättningar dig drolzan ungefär jag tänker iaf söka konstigt att vissa får lån på ex remember med sämre förutsättningar

Många har ju fått lån med runt 10% uc risk ska det vara så svårt att få ett lån med runt 8-10 uc risk o bra inkomst men lite för många ff?

Jag fick samla mina sista krediter hos remember när jag hade 8 % och 10 ff . Lånade 90 tkr. Men räntan är 12,90 !!

Fattar! Kör på!

Jag ska faktiskt prata med Nordax idag och se hur man kan förhandla ner ytterligare :) Återkommer vad som säger om det.
Jag har Swedbank som bank, man kanske kan åka till deras kontor och prata om lånet och se om dom kanske kan hjälpa och se över mina möjligheter.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp