Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Min resa till samlingslån

Beror på vem man pratar med som med vilken bank som helst, jag brukar be om att få prata med någok på privatlån. Alternativet att prata med kontoret de brukar alltid lyssna
Okej, nej. Nu handlar detta om Swedbank och det är ju precis det de säger att de inte har. Ring valfritt Swedbank kontor och säg att du vill boka en tid för att prata privatlån. Jag kämpade som fan till slut fick jag ett möte men det slutade bara med att personen i mötet hänvisade mig att ansöka online. Man får inte prata med lånehandläggarna utan det sköts centralt och endast genom ansökan online. Vid avslag ingen diskussion eller möjlighet att påverka. Jag ägnade flera veckor åt detta 2020.

Stämmer inte alls det du skriver här heller
Jag delar med mig av erfarenhet, kanske inte stämmer för dig men det är de jag fått höra bla när jag varit i kontakt med Swedbank 2019 när jag fick först automatiskt avslag på ett ansökan om privatlån jag gjorde via appen och sedan ringde jag kontoret och bad om ett möte, där en kille hjälpte mig med lånet på 150 tusen de behövdes kompletteringar sen frågade han mig kring min ekonomi och vissa lån jag hade då. Jag har även fått till mig senast nu av rocker kredit när jag sökte ett lån där att vänta ut tills mina förfrågningar är 6 månader gamla då jag tagit 2 st nära inpå varav 1 rocker, så jag talar bara av erfarenhet och försöker tipsa.

tråkigt att varje tråd ska sluta i pajkastning när vi alla här är för att dela med oss om tips trix, det som funkat eller jag varit med om kanske inte gör det för alla men någon kanske är i samma sits och kanske det hjälper den personen. ❤️

Jag delar med mig av erfarenhet, kanske inte stämmer för dig men det är de jag fått höra bla när jag varit i kontakt med Swedbank 2019 när jag fick först automatiskt avslag på ett ansökan om privatlån jag gjorde via appen och sedan ringde jag kontoret och bad om ett möte, där en kille hjälpte mig med lånet på 150 tusen de behövdes kompletteringar sen frågade han mig kring min ekonomi och vissa lån jag hade då. Jag har även fått till mig senast nu av rocker kredit när jag sökte ett lån där att vänta ut tills mina förfrågningar är 6 månader gamla då jag tagit 2 st nära inpå varav 1 rocker, så jag talar bara av erfarenhet och försöker tipsa.

tråkigt att varje tråd ska sluta i pajkastning när vi alla här är för att dela med oss om tips trix, det som funkat eller jag varit med om kanske inte gör det för alla men någon kanske är i samma sits och kanske det hjälper den personen. ❤️
Precis. Olika kontor och olika handläggare kan jobba på annat sätt. Sedan finns det ju även andra banker.
Fördelen med konventionell bank är att de ofta erbjuder rak amortering. Vet tjatar mkt om det, men det är det som kostar mest om man vet att man ska söka igen för bättre ränta. Det är min anledning till att ha underskott på närmare 200k.

Hoppas verkligen det inte är 6 månader sen senaste ff. Jag har också hört om 6 månader men också att 3 är ok. Jag har en ff som är från 27/1 och tänker söka lån den 4 maj.

Är det mig du syftar på med pajkastning? Jag sa att det inte stämmer att det är avslag med ff mindre än 6 månader gammalt.

Hoppas verkligen det inte är 6 månader sen senaste ff. Jag har också hört om 6 månader men också att 3 är ok. Jag har en ff som är från 27/1 och tänker söka lån den 4 maj.
Jag har sökt var tredje månad 200k eller mer och tecknat lån till 5% sen 7% och sen 9% så det stämmer inte alls. Inget jag är stolt över, spelberoende med 2 mkr i blancolån. Men detta är min erfarenhet iaf, upp till var och en att värdera hur relevant det är för ens egen situation.

Sista anmärkningen försvann inatt, betyget gick från 14% till 26% :-(

Fyfan va sjukt!
Jag provade ansöka via Swedbank appen, ( jag har Swedbank )

Ansökte om 150.000:-, att jag ska samla lån.
Jag blev beviljad!!!!
7% ränta

26% Uc och 25ff!

Detta komma lösa allting!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp