- Meddelanden
- 1 115
- Mottagna reaktioner
- 511
- Poäng
- 597
Ne man ser inte nya uppgifter från i juniDe borde uppdateras någonstans mitten i april om du deklarerar 15-31 mars.
Ne man ser inte nya uppgifter från i juniDe borde uppdateras någonstans mitten i april om du deklarerar 15-31 mars.
Om man gör ändring i deklarationen. Om man deklarerar mellan 15-31 mars så rapporteras nya inkomsten in direkt och man ser det när UC uppdateras mitten i april.Ne man ser inte nya uppgifter från i juni
Om man gör ändring i deklarationen. Om man deklarerar mellan 15-31 mars så rapporteras nya inkomsten in direkt och man ser det när UC uppdateras mitten i april.
Hur var det de funkade sa du @Lasseman ?Om man gör ändring i deklarationen. Om man deklarerar mellan 15-31 mars så rapporteras nya inkomsten in direkt och man ser det när UC uppdateras mitten i april.
Jag fick min uppdatering i april förra året. Om man gör ändring i deklarationer så får du det i juni.jaså ! Tycker ja haft en diskussion om den uppdateringen innan och fått svar att den kommer synas i juni
Står så hos UC också:
| Taxerad inkomst | Skatteverket | 5 ggr/ år (april/ juni/ aug/ sep/ dec) | Två senaste taxeringsåren |
Hur var det de funkade sa du @Lasseman ?
Ah utan ändring i AprilOm man gör ändring i deklarationen. Om man deklarerar mellan 15-31 mars så rapporteras nya inkomsten in direkt och man ser det när UC uppdateras mitten i april.
Nästa lördag för mig! Spännande tider för oss11 dagar kvar till sista bet anm försvinner
Och snart trillar deklarationen in också, ska bli spännande!

Hur ser din bisnode ut? Har du provat Wäst göta finans? Väldigt bra privatlån har hos de själv och de har gått med på att sänka månadskostnaden under en viss period när jag haft de tuffare med ekonomin. Minns inte vad jag hade i betyg då men de är väldigt bra för att vara ett lån utanför Uc!Om mitt betyg blir bra när min amn försvinner, tror ni man kan få ett lån på ca 100-200tkr trots 23 FF?
Gör inget om räntan blir hög, så länge man får något erbjudande!