Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Min resa till samlingslån

Hur ser din bisnode ut? Har du provat Wäst göta finans? Väldigt bra privatlån har hos de själv och de har gått med på att sänka månadskostnaden under en viss period när jag haft de tuffare med ekonomin. Minns inte vad jag hade i betyg då men de är väldigt bra för att vara ett lån utanför Uc!
Bisnode betyget är katastrof tyvärr. Så dåligt de kan bli.

Mina förutsättningar kommer bli såhär så fort UC har uppdaterats med nya inkomsten mm.

Inkomst 407 tkr
Underskott 33 tkr
Lån som är synliga i UC :
1 Blanco lån 112 tkr
1 Kredit 50 tkr

Har dock 23 Uc förfrågningar. Senast är från 1 feb 2022, alla andra under 2021.

Har uc Score på 14% idag med anmärkningen.
Kanske hamnar under 10% när den försvinner.

Tror ni man får något erbjudande om man ansöker tex via Lendo? När anm är borta och uc uppdaterad

Mina förutsättningar kommer bli såhär så fort UC har uppdaterats med nya inkomsten mm.

Inkomst 407 tkr
Underskott 33 tkr
1 Blanco lån 112 tkr
1 Kredit 50 tkr

Tror ni man får något erbjudande om man ansöker tex via Lendo? När anm är borta och uc uppdaterad
skulle vänta om jag var du, alldeles för många ff.. tror det blir svårt att få erbjudande. Så hamnar du i en ond cirkel bara om du tar ännu mer ff

Inkomst 407 tkr
Underskott 33 tkr
1 Blanco lån 112 tkr
1 Kredit 50 tkr

När försvinner majoriteten av alla ff? Vilken månad? Vissa banker kommer nämligen ge dig auto avslag pga ff de kollar inte övriga förutsättningar.. alternativet är om du tar kontakt med den bank du har idag. I vissa fall kan de gå med på att ge dig ett lån, skulle rekommendera att besöka ditt närmaste bankkontor då.

När försvinner majoriteten av alla ff? Vilken månad? Vissa banker kommer nämligen ge dig auto avslag pga ff de kollar inte övriga förutsättningar.. alternativet är om du tar kontakt med den bank du har idag. I vissa fall kan de gå med på att ge dig ett lån, skulle rekommendera att besöka ditt närmaste bankkontor då.
Om jag ska hamna under 10 FF, så måste jag vänta till slutet av oktober. Blir tufft att vänta så länge

Inkomst 407 tkr
Underskott 33 tkr
1 Blanco lån 112 tkr
1 Kredit 50 tkr

Tycker du ska vänta till dina ff försvinner är på tok för många.

Inkomst 407 tkr
Underskott 33 tkr
1 Blanco lån 112 tkr
1 Kredit 50 tkr

Hej!

Du har för tok för många FF , du måste vänta ut.
Mitt tips är INTE söka något förens du kommer ner på ett bra betyg.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp