Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Massa lån till inkasso :-(

Jag har inte tagit nya lån på mycket länge. Jag har ekonomisk utrymme att betala men den senaste tiden uppkom en privat sak som var tvungen att prioriteras. Har en 2årig plan på att beta av dessa. Nu är jag rädd att den spricker.

Har du inte någon sambo eller familj som kan hjälpa dig?

Tyvärr inte :-( hade annars gjort det för länge sen.
Det är så jobbigt för att jag har kämpat för att få ordning jättelänge och nu kan en av typ tio långivare sänka mig helt. Jag vill bara dö då.

Vilken ångest man får av denna situation. Önskar inte ens min värsta fiende detta.

Vilken ångest man får av denna situation. Önskar inte ens min värsta fiende detta.

Har du något att förlora på om det går till Kronofogden och du får anmärkningar i 3 år och betar av detta den vägen?

Alltså, har du hus, bil och andra värdefulla ägodelar? Och vore inte löneutmätning om det finns utrymme bättre än som du haft det med alla lån ändå i slutändan? Många märker ju det att dom får det bättre och har mer pengar kvar än tidigare ändå, trots utmätning på lönen.

Om inte stora problem skulle uppstå så släpp eländet så får du mer lugn och ro än nu och kan beta av det där ett i taget och om du har hygglig inkomst med god marginal på dessa 3 år.

Vi är ju måååånga här som haft det som du. Och som idag har skulderna hos kronofogden.

tigerkatten007 hur har det gått för dig har du fått kontakt med någon?

moses6669 hade du någon fråga eller?

Glömde fråga dig om du ansökt om samlingslån på de skulder du har. Jag har själv fått det hos Svea Skuldfinansiering.

ca5tio vad krävdes det för att få samlingslånet? Påverkas resten av familjen på ngt sätt?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp