Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Massa lån till inkasso :-(

Det ska jag göra. Är bara så stressad nu när jag inte vet. Kan inte äta eller sova. Det här kan vara slutet...

Nej men har funderat. Tror jag ska göra det så småningom om detta inte reder sig.

Det ska jag göra. Är bara så stressad nu när jag inte vet. Kan inte äta eller sova. Det här kan vara slutet...
Jag ha själv varit där så jag förstår men försök att inte tappa hoppet och förklara din situation till inkasso att du verkligen vill bli av med dina skulder men det går inte ihop för dig utan att du får en avbetalningsplan på ett för dig rimligt belopp. Får du tillbaka något på skatten som du kan använda för att betala ner dina skulder?

Jag försöker. Jag har kämpat väldigt länge med min ekonomi och har fått någorlunda ordning i kaoset tills detta kom. Blev dessutom så stressad av att läsa att någon inte fått avbetalningsplan. Den här väntan är tortyr.

Jag försöker. Jag har kämpat väldigt länge med min ekonomi och har fått någorlunda ordning i kaoset tills detta kom. Blev dessutom så stressad av att läsa att någon inte fått avbetalningsplan. Den här väntan är tortyr.
Tycker att du inte att du ska stressa upp dig vet att det är svårt att inte se allt negativt, det stod ju i samma tråd att någon fått avbetalningsplan på 700/månad för ett lån på 15.000 så försök hålla hoppet uppe att detsamma gäller dig

Ja jag såg det men det var förra året. Den som inte fått var i år. Och måste försöka förbereda mig på det värsta. Vet inte hur jag ska få fram 25 000 kr om det inte går.

Jag hoppas verkligen att du får avbetalningsplan annars kanske det är dags att försöka få ett samlingslån, lovar att hålla båda tummarna för dig och önskar dig all lycka inför din kontakt med inkasso

Tack. All lycka behövs. Samlingslån får jag ej. Har alldeles för mycket lån.

Menar du att de inte ger avbetalningsplan? UC gör mig inget, kan och vill ändå inte ta lån på många år.

Vet du något om de andra?

Saken är ju att man redan haft lån som Cash2you på avbetalning i fem år och inte kunnat hålla det. Hur lång avbetalningsplan ska man då ha är ju en relevant fråga? Och är det rimligt att man då kan klara alla dessa om man nu som du har en hel del lån. Det måste man ju fundera över.

Stor risk att allt hamnar hos kronofogden. Om man säger att man kan betala, varför har man inte gjort det fram tills nu då?

Min erfarenhet av nödkontanter är att dom inte beviljar avbetalningsplan. Dock har jag läst att en del har fått det. Bästa är att ringa dom har höra efter

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp