- Meddelanden
- 1 939
- Mottagna reaktioner
- 1 373
- Poäng
- 967
Det ska jag göra. Är bara så stressad nu när jag inte vet. Kan inte äta eller sova. Det här kan vara slutet...
Jag ha själv varit där så jag förstår men försök att inte tappa hoppet och förklara din situation till inkasso att du verkligen vill bli av med dina skulder men det går inte ihop för dig utan att du får en avbetalningsplan på ett för dig rimligt belopp. Får du tillbaka något på skatten som du kan använda för att betala ner dina skulder?Det ska jag göra. Är bara så stressad nu när jag inte vet. Kan inte äta eller sova. Det här kan vara slutet...
Tycker att du inte att du ska stressa upp dig vet att det är svårt att inte se allt negativt, det stod ju i samma tråd att någon fått avbetalningsplan på 700/månad för ett lån på 15.000 så försök hålla hoppet uppe att detsamma gäller digJag försöker. Jag har kämpat väldigt länge med min ekonomi och har fått någorlunda ordning i kaoset tills detta kom. Blev dessutom så stressad av att läsa att någon inte fått avbetalningsplan. Den här väntan är tortyr.
Menar du att de inte ger avbetalningsplan? UC gör mig inget, kan och vill ändå inte ta lån på många år.
Vet du något om de andra?