Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Massa lån till inkasso :-(

Det som krävdes var att jag lämnade säkerhet i form av fastighet då lånet var på 210.000:- dessutom att jag spärrade mig från alla smslångivare jag fick skicka in bevis på detta i form av de mejl som jag fått av dem där jag bad de spärra mig. Sen fick jag skicka in alla mina fakturor och kontoutdrag på de skulder jag ville få lösta. Du får inte lösa något själv och får inga kontanter själv. Jag skickade in aktiva smslån, avbetalningsplaner, kontokortskulder och krediter hos Ellos, Jotex, La Redoute . Det enda som påverkade barnen på något sätt är att de fick en gladare, positivare mamma som äntligen kunde sova på nätterna och kunde sluta med sina antidepressiva.:)

det låter bra ca5tio, skönt att få hjälp (även om det kostar en del antagligen), jag är glad för din skull! Tror du att det är möjligt att ansöka om det utan att ens sambo blir inblandad? Ska ringa dem imorgon. Ringde för ca 1 år sedan och då var handläggningstiden ca 6 månader men jag sökte aldrig.

Jag tycker absolut att du ska ringa dem i morgon när jag sökte var handläggningstiden 2 månader sökte i slutet av augusti och det var klart i slutet av oktober. Men ska tilläggas att jag var på dem som en igel med massor av mejl för att veta om jag skulle komplettera med något, om de hade några frågor och hur långt de hade kommit. Det betydde mycket att jag spärrade mig från smslån för då visade jag för dem att jag inte kunde/skulle ta fler.Samtidigt avslutade jag skit krediter som Ellos, Jotex, La Redoute och Hm för de måste man avsluta själv annars går de att använda igen för betalar man minsta månadsbelopp på dem blir man aldrig av med dem. Min scoring som från början låg på 17,8 är nu nere i 1,6

det låter bra ca5tio, skönt att få hjälp (även om det kostar en del antagligen), jag är glad för din skull! Tror du att det är möjligt att ansöka om det utan att ens sambo blir inblandad? Ska ringa dem imorgon. Ringde för ca 1 år sedan och då var handläggningstiden ca 6 månader men jag sökte aldrig.
Vet inte om det är bättre eller sämre om din sambo är med du får fråga dem hur de se på medsökande.

Vet inte om det är bättre eller sämre om din sambo är med du får fråga dem hur de se på medsökande.
ska fråga hur om/hur medsökande påverkas. Det gäller inte om det är bättre eller sämre utan jag får inte blanda i min sambo helt enkelt.

ska fråga hur om/hur medsökande påverkas. Det gäller inte om det är bättre eller sämre utan jag får inte blanda i min sambo helt enkelt.
Om det är negativt för er båda så sök ensam om de nu inte ställer som krav att ha medsökande då du nu har det. Men nämn inte din sambo till att börja med och frågar de så säg att du vill söka ensam om det går. LYCKA TILL

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp