Eftersom jag kan inte betala alla idag och går minus ... Kommer säkert ta minst 10 år minst. .. för vissa månader måste jag hoppa över att betala till vissaJag brukar inte rekommendera folk att bli restförd hos kronofogden som regel..
Hur fort betalar du av om du betalar av enligt de avtal du har?
betalar du mer än 14600kr på dom 4 idag?Eftersom jag kan inte betala alla idag och går minus ... Kommer säkert ta minst 10 år minst. .. för vissa månader måste jag hoppa över att betala till vissa
Eftersom jag kan inte betala alla idag och går minus ... Kommer säkert ta minst 10 år minst. .. för vissa månader måste jag hoppa över att betala till vissa
Precis! Nåt är galet...Men, om du tror du ska betala MINDRE med löneutmätning och det ska ta 2 år och sedan vara klart, och du tror det tar 10 år att betala enligt dina avtal, och du betalar då MER än med löneutmätning.. då måste du se över dina siffror lite. Summan du ska betala kommer inte bli lägre med löneutmätning
runt 8000 kr ska amortering blir hos kronofogden..till och med 8600 men jag räknar mindre ....hoppas det stämmer