Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Löneutmätning, släppa mina fyra jobbiga lån till KF

@johanc84 i en annan tråd från förra veckan skriver du att du har skulder på 1 miljon och här skriver du 300k. Det är en väldigt stor skillnad tänker jag.
Ta hjälp av ett proffs innan du bestämmer vad du ska göra.
Det är absolut 1 miljon totalt ...men 700k har jag redan i 2 stora lån som jag betalar av på en väldigt lång tid. ..så det är dessa 300k som över som jag funderar på att släppa :) har bestämt mig för att köra fram till april och sedan ta ut återbäringen..för kommer troligtvis få bort 2 krediter på den ...bör få 40-50k tillbaka som iår :)

För dom lånen jag har nu är nästan alla på dröjsmålsränta på 24% ... Kan max bli 6000 kr ränta då på 300k ... Om jag inte räknat fel :) jag är inget proffs ;)
tycker att 6000 låter väldigt lite i ränta på 300 k. var länge sedan jag hade utmätning men är inte dem 24% extra sen plus den vanliga räntan med?
jag hade 250 k i utmätning på 5-6 lån och tog ca 11000 varje månad och det gick knappt ner ju..

det är svårt att klara att betala allt med utmätning, riktigt svårt om det är mkt pengar så riktigt imponerande av dem som står ut och gör det!.

Det är absolut 1 miljon totalt ...men 700k har jag redan i 2 stora lån som jag betalar av på en väldigt lång tid. ..så det är dessa 300k som över som jag funderar på att släppa :) har bestämt mig för att köra fram till april och sedan ta ut återbäringen..för kommer troligtvis få bort 2 krediter på den ...bör få 40-50k tillbaka som iår :)
låter mycket med 40-50 på 5 olika lån och med 1 miljon totalt. när jag hade 1 miljon fick jag ca 30 tillbaka så är du säker på att du räknar rätt på allt?

Jag betalat idag 24 % hos legalis inkasso på 50 000 kr...det är rätt så exakt 1000 kr varje månad :) så borde stämma :) jag vet faktiskt inte om det är 24% plus den vanliga räntan det kanske @Lasseman kan svara på ? :)

låter mycket med 40-50 på 5 olika lån och med 1 miljon totalt. när jag hade 1 miljon fick jag ca 30 tillbaka så är du säker på att du räknar rätt på allt?
jag har ju massa små lån också som är i dom 300k ...detta året hade jag ränteutgifter på över 200k ....så stämmer gör det :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp