Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Löneutmätning, släppa mina fyra jobbiga lån till KF

Jag hade fördelat de där 14600kr på de 4 lånen nu istället och försökt hålla mig undan kfm.

Jag brukar inte rekommendera folk att bli restförd hos kronofogden som regel..
Hur fort betalar du av om du betalar av enligt de avtal du har?
Eftersom jag kan inte betala alla idag och går minus ... Kommer säkert ta minst 10 år minst. .. för vissa månader måste jag hoppa över att betala till vissa

Bet
Eftersom jag kan inte betala alla idag och går minus ... Kommer säkert ta minst 10 år minst. .. för vissa månader måste jag hoppa över att betala till vissa
betalar du mer än 14600kr på dom 4 idag?

Ja det gör jag utan tvekan ...för mycket är räntor och avgifter .sen är det så många . .det är det som gör att det är så jobbigt när dom är så otroligt många små :)

Hamnar nog rätt så jämt på 14k ...fast då är det både mycket räntor och amorteringar ...skulle jag ta alla dom 300k som är tanken så är det ju otroligt mycket mer än 14k...

Jag skulle leva bättre med en lönesättning än jag lever idag utan tvekan ...för min sambo har inkomst med ! Även om dom skulle ta 14600 från mig skulle vi faktiskt gå runt utan tvekan ...för hennes lön med

Men, om du tror du ska betala MINDRE med löneutmätning och det ska ta 2 år och sedan vara klart, och du tror det tar 10 år att betala enligt dina avtal, och du betalar då MER än med löneutmätning.. då måste du se över dina siffror lite. Summan du ska betala kommer inte bli lägre med löneutmätning

Men, om du tror du ska betala MINDRE med löneutmätning och det ska ta 2 år och sedan vara klart, och du tror det tar 10 år att betala enligt dina avtal, och du betalar då MER än med löneutmätning.. då måste du se över dina siffror lite. Summan du ska betala kommer inte bli lägre med löneutmätning
Precis! Nåt är galet...

300k är skulderna idag rätt så exakt ... Dröjsmålsränta är rätt så exakt 24% på allihopa ... 10 år tar det inte ...men säkert 5-6 år för jag går inte runt och måste låna till räkningar hela tiden ..men 300k totalt och 24% dröjsmålsränta ...jag får det till runt 3 år med kronofogden och sedan runt 100k tillbaka på skatten på 3 år minst :) runt 8000 kr ska amortering blir hos kronofogden..till och med 8600 men jag räknar mindre ....hoppas det stämmer :)

För jag får 24% ränta på 300k ...6000 kr varje månad om jag inte räknat fel :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp