Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Klarnakortet via klarna-appen

hej Terry,
Skullefråga dig om en sak, uppgraderade du ditt paygookort med bank id? Jag har försökt det men dom säger att informationen på paygo o bank inte stämmer överens? Fattar inte vad dom menar? Har du någon aning ?OTE="Terry_, post: 90166, member: 947"]Jag är lite förvånad över att Klarna ändå inte spärrat kortet när jag har gjort 40 inköp x 2.000 kr på Press/SevenEleven.
Faktum är faktiskt att jag idag av Klarna (!) fick ett presentkort på Pressbyrån, kaffe 30:-
Fick ett mail "Hej vi har en present till dig" haha.
Har använt drygt 100.000 av kortets kredit nu, jag bör ha mellan 50.000 och 90.000 tilll.
Glömt vad min limit var.

Shark. Har du provat ominstallera appen som någon här skrev och ta bort det kopplade kontot till kortet - följdfråga. Har du fått det fysiska kortet?[/QUOTE]

Har du registrerat dig på paygo med korrekta uppgifter?

Hmm, vi kanske inte kommer få upp testköp så länge vi har väldigt begränsat?
Funderade också på om det är så, men om jag minns rätt så kunde jag göra testköp med väldigt begränsat köputrymme. Då gick 1000 kr igenom. Detta var dock precis innan rutorna försvann.

Reload.
Vill verkligen inte vara dryg för jag vet själv hur mycket kortet har hjälpt mig och jag vet att vi alla är desperata.
Jag vill inte heller låta som en jobbig jävel men alltså jag tror jag har förklarat utförligt 15 gånger hur ni ska gå till väga och varje sida i tråden så kommer samma frågor om och om igen för att folk inte orkar lösa 3-4 sidor bakåt i tråden :D
Jag tror jag har fått mellan 20 och 25 privata meddelanden också.

Det är dock riktigt märkligt att det bara står 658 kronor på "betala" hos klarna, vilka datum är dessa köpen baserade på?
Första riktiga "stora" faktura kommer väl då i slutet på september misstänker jag?

Fick hem kortet igår. Testade några småköp i butik idag, inga problem.
Kanske bra när man är utomlands då det inte ska vara nåt valutapåslag... Men irriterande att man inte riktigt vet vad gränsen är...

Testa att logga in på Klarnas hemsida ifrån en dator/laptop och se om du ser det då.
För mig funkade det via datorn men inte via appen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp