Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarnakortet via klarna-appen

Nån här inne som inte har kopplat sitt bankkonto men som ändå kan delbetala?
Jag har tagit bort mitt kopplade bankkonto då några köp blev registrerade som direktbetalning trots att jag angivit månadsbetalning på mina köp. Jag lade senast upp ett köp som en delbetalning igår.

Kan man inte testköpa om man har köp utrymme väldigt begränsat?

Lola800: får man fråga hur mycket du utnyttjat i kredit då du har begränsat köputrymme?

Jag kände mig extra vågad idag och testade betala med kortet i butik. Ett köp på strax över 200 kr. Det nekades! :confused: Hade aldrig vågat om jag inte hade haft annat kort mig. :D Kan fortfarande inte se köputrymmet eller göra testköp.

Alltså, fy fan vilken ofärdig produkt det här kortet är haha! Klarnas tekniska plattform verkar dessutom inte klara av anstormningen av människor som vill ha deras kort...

För övrigt har jag nu väntat i ca två månader på det tekniska felet som ger ett felmeddelande när jag ansöker om kortet, ska lösas. Frågan är om det är löst innan vi har ett nytt år igen...

Lola800: får man fråga hur mycket du utnyttjat i kredit då du har begränsat köputrymme?
Tillsammans med min kontofaktura som jag hade innan är det nu 46000 :-, hade 60 i kredit men dem drog tydligen in det resterande idag :S

Senast ändrad:
Nu har jag inte ens klarnakortet eller köputrymmet synligt. Allt borta. :/
Har ni andra det?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp