Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarnakortet via klarna-appen

Reload.
Vill verkligen inte vara dryg för jag vet själv hur mycket kortet har hjälpt mig och jag vet att vi alla är desperata.
Jag vill inte heller låta som en jobbig jävel men alltså jag tror jag har förklarat utförligt 15 gånger hur ni ska gå till väga och varje sida i tråden så kommer samma frågor om och om igen för att folk inte orkar lösa 3-4 sidor bakåt i tråden :D
Jag tror jag har fått mellan 20 och 25 privata meddelanden också.

Det är dock riktigt märkligt att det bara står 658 kronor på "betala" hos klarna, vilka datum är dessa köpen baserade på?
Första riktiga "stora" faktura kommer väl då i slutet på september misstänker jag?
Jag har fått 2 fakturor.
1 kontofaktura den 10/8 på dom köp jag delat upp på 12 månader i appen, och en månadsfaktura på dom köp som understeg 200 kr den 15/8 och inte kunde delas upp.

Din första faktura borde varit en kontofaktura med erbjudande att antingen betala enligt plan 12 månader eller ändra till 24 månader, för det stämmer väl ganska överens med dina belopp 9000 kr eller 16.000 kr om jag minns rätt? Och fakturan på 658 kr avser månadsfakturan och köpen som understeg 200 kr?

Jag har fått 2 fakturor.
1 kontofaktura den 10/8 på dom köp jag delat upp på 12 månader i appen, och en månadsfaktura på dom köp som understeg 200 kr den 15/8 och inte kunde delas upp.

Din första faktura borde varit en kontofaktura med erbjudande att antingen betala enligt plan 12 månader eller ändra till 24 månader, för det stämmer väl ganska överens med dina belopp 9000 kr eller 16.000 kr om jag minns rätt? Och fakturan på 658 kr avser månadsfakturan och köpen som understeg 200 kr?
Samma här. En uppdelad runt den 10/8 och en med ett belopp på det under 200 kr.

De som fått faktura på beloppen som understeg 200 kr, har ni innan gått in på varje enskilda köp o delat upp dessa INNAN ni fick månadsfakturan för kortet?

De som fått faktura på beloppen som understeg 200 kr, har ni innan gått in på varje enskilda köp o delat upp dessa INNAN ni fick månadsfakturan för kortet?
Jag gick in på alla köp och delade upp alla som gick att dela upp, alla som översteg 200 kr gick att dela upp på 3/6/12 månader beroende på hur stort beloppet var, och dessa överfördes då till kontofakturan. Beloppen på 200 kr fanns inte alternativet att dela upp, utan endast att betala direkt i appen eller att det skulle komma på månadsfaktura..
Så jag delade upp allt i appen innan både kontofakturan och månadsfakturan skapats.

Jag gick in på alla köp och delade upp alla som gick att dela upp, alla som översteg 200 kr gick att dela upp på 3/6/12 månader beroende på hur stort beloppet var, och dessa överfördes då till kontofakturan. Beloppen på 200 kr fanns inte alternativet att dela upp, utan endast att betala direkt i appen eller att det skulle komma på månadsfaktura..
Så jag delade upp allt i appen innan både kontofakturan och månadsfakturan skapats.
Exakt så gjorde jag också. Så ingen idé känner jag att betala med klarna på små belopp om man bara vill ha en faktura per månad.. om du inte vill betala på en gång

Jag har fått 2 fakturor.

Det kan stämma, men den första fakturan som du fick dvs den som man kan dela på 12 månader - Fick du den också bara på mail eller var i appen ser du den?

När jag delar upp mina senaste köp på 12 mån så blir dom dyrare och full återbet. förväntas ändå nu om några dagar. Märkligt, avvaktar om d är nåt fel igen på appen

Det kan stämma, men den första fakturan som du fick dvs den som man kan dela på 12 månader - Fick du den också bara på mail eller var i appen ser du den?
Fick den både i appen och på mail, men i appen har den försvunnit från "To-do", men det gjorde den dagen efter jag betalt och jag hittar ingen historik på tidigare fakturor vilket man tycker borde finnas som funktion i appen..

Orkar inte leta men vet någon om man kan tänka på sitt Paygo kort direkt från klarna kortet på nätet?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp