Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarnakortet via klarna-appen

Allt är borta för mig med.. plus att jag inte kan koppla bankkontot heller , vilket fiasko klarna är

Det verkar vara lite från person till person haha , bättre o stängs ner helt ett par dagar och åtgärda alla problem

Tack för ditt svar . Dock är jag orolig för att de fryser båda mina konton. Detta eftersom jag reggat mig med samma namn och personuppgifter och enligt deras villkor är detta inte tillåtet. Men: frågan är om det regelbrottet verkligen resulterar i frysta tillgångar. Det märker jag nog snart.

Skulle varit enklare att bara lyft över pengarna från paypal1 -> till någon annans pp-konto och be hen swisha sen.

Fundersam1: som sagt, se ovan. Samma personuppgifter på båda kontona. Jag kunde föra över hela vägen från klarnakortet -> paypal-konto1-> till mitt slutliga pp-konto med kopplat bankkonto. Sen slog paypals säkerhetssystem in på båda kontona (varav jagigår skickat in passkopia för paypal2 - minns ej/vet ej om jag tidigare skickat in passkopia för paypal1 som jag hade sen ett år tillbaka)

Återkommer med hur det utvecklar sig.
Har du hört nåt om detta ännu?

Jag kände mig extra vågad idag och testade betala med kortet i butik. Ett köp på strax över 200 kr. Det nekades! :confused: Hade aldrig vågat om jag inte hade haft annat kort mig. :D Kan fortfarande inte se köputrymmet eller göra testköp.
Hur länge har det vart borta för dig? Och sist du kolla vad låg köp utrymmet på då? Modigt av dig :D

Hur länge har det vart borta för dig? Och sist du kolla vad låg köp utrymmet på då? Modigt av dig :D
En vecka är de nog iaf nu. :/ Då var utrymmet Väldigt begränsat. Men har ändå kunnat göra ett köp på 500 kr.

Paypal svarar inte ens på
Mail längre. ett skämt. Finns det något annat alternativ som man kan ta ut pengar från Klarna kortet?
(Förutom Terrys sätt då) ;)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp