Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarnakortet via klarna-appen

jag är grön i köp utrymme på Klarna men för mig funkar varken entropay eller paypal? Någon mer som har problem ?

Hur menar du på entropay? Satte över pengar imorse...har du kollat så du fyllt i alla uppgifter rätt?

Hur menar du på entropay? Satte över pengar imorse...har du kollat så du fyllt i alla uppgifter rätt?
Jag har registrerat mitt kort och väljer top up och anger summan, sen kommer jag vidare till att godkänna köpet med BankID och sedan får jag meddelande att kort leverantören inte godkänner? Hur gör du?

Jag har registrerat mitt kort och väljer top up och anger summan, sen kommer jag vidare till att godkänna köpet med BankID och sedan får jag meddelande att kort leverantören inte godkänner? Hur gör du?

Blev så först för mig med men då såg jag att utgångsdatum för kortet inte var rätt ifyllt. Sen gick det. Nu återstår att se om de kommer in på mitt konto inom ett par dagar.

Nån mer som inte ser sina siffror på kortet längre i appen? Antar att dom börjat stänga våra kort.

Blev så först för mig med men då såg jag att utgångsdatum för kortet inte var rätt ifyllt. Sen gick det. Nu återstår att se om de kommer in på mitt konto inom ett par dagar.

En dum fråga med är det det som står expry för isåfall har jag nu fyllt i rätt och det verkar ändå inte fungera... hur mycket förde du över ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp