Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Klarnakortet via klarna-appen

När jag loggar in i appen är jag fortfarande grön och har stort köputrymme men köpet jag gjord på toys r us syns inte. Det brukar ju komma in i appen direkt så det känns som dom har tekniska problem på Klarna?

Men om du loggar in på din klarna, ser du kortuppgifter?

Dom verkar ju ha stängt allas. Eller vara tillfälligt fel på sidan kanske?

Jag ser inte heller mina kortuppifter i appen men det funkade som sagt att handla på toys r us men inte på entropay, paypal eller billhop.

Hmm, när jag inatt toppade upp entropay kom pengarna på entropay in direkt

Har du kunnat föra över till ditt konto också? Jag fick meddelande från Entropay nyss att de ville kolla upp att det stämde. Men det kanske är för att det är första gången eller? Jag kunde utan problem föra över från Klarnakortet igår kväll.

Har du kunnat föra över till ditt konto också? Jag fick meddelande från Entropay nyss att de ville kolla upp att det stämde. Men det kanske är för att det är första gången eller? Jag kunde utan problem föra över från Klarnakortet igår kväll.
Jag har inte försökt föra över till bankkonto än, var det från entropay till bankkonto du menade? Måste man på något vis varifera sig alltså? Hur lång tid ska det ta innan dem dyker upp på bankkontot?

Jag ser inte heller mina kortuppifter i appen men det funkade som sagt att handla på toys r us men inte på entropay, paypal eller billhop.
Har dem spärrat dem möjligheterna kanske? Jag har inte direkt missbrukat kortet och fört över massa pengar i onödan, det e bra o ha o handla för, men jag smäller av ifall jag går till Ica och deg blir nekat! :(

Har dem spärrat dem möjligheterna kanske? Jag har inte direkt missbrukat kortet och fört över massa pengar i onödan, det e bra o ha o handla för, men jag smäller av ifall jag går till Ica och deg blir nekat! :(
Ska prova entropay, funkade inatt. Återkommer :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp