Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Klarnakortet via klarna-appen

Nån mer som inte ser sina siffror på kortet längre i appen? Antar att dom börjat stänga våra kort.

Samma för mig. Ser att klarna tog en creditsafe imorse o efter de ser ja varken kortnr eller engångs cvv.

Har däremot kortet hemma men verkar inte kunna använda det längre. Trots att ja har utrymme

Nu verkar inte mitt kort fungera alls? Gjorde ett inköp på Toys r us nu på fm som fungerade men billhop, entropay och likande verkar inte funka. Någon mer som har problem ?

Jag kan kolla min köpgräns men kan inte längre ansöka om kortet (väntar fortfarande på att Klarnas tekniska suppoet ska lösa mitt problem när jag tidigare fick tekniskt fel när jag ansökte om kortet). Kan det vara så att Klarna börjar inse att kortet inte har använts på det sätt som det var tänkt och därför stängt ned möjligheten att ansöka om kortet? Mkt skumt är det iaf...

Blev så först för mig med men då såg jag att utgångsdatum för kortet inte var rätt ifyllt. Sen gick det. Nu återstår att se om de kommer in på mitt konto inom ett par dagar.
Hmm, när jag inatt toppade upp entropay kom pengarna på entropay in direkt

Hmm, när jag inatt toppade upp entropay kom pengarna på entropay in direkt

Nu verkar inte kortet funka på någon av dessa sidor... hoppas det är något tekniskt strul så att det kommer igång igen. Jag har tidigare kunnat använda billhop men nu funkar inte det heller.
Någon som det funkar för nu efter lunch ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp