Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarnakortet via klarna-appen

Jag undrar också för er som gjort köp strax under 200 kr...har ni kunnat välja delbetalning på dessa också? Hade velat de hamnat på mitt klarna konto nämligen men det går inte att välja så för mig.

Jag undrar också för er som gjort köp strax under 200 kr...har ni kunnat välja delbetalning på dessa också? Hade velat de hamnat på mitt klarna konto nämligen men det går inte att välja så för mig.

Mina köp på 2-5kr eller ngt i pautomater har inte kunnat delas upp

Synd bara då jag har mer än ett köp på ca 200 kr..trodde innan de gick att dela upp då jag först fick höra via kundservice att gränsen går vid 50 kr...men det stämmer ju inte.

Verkar som om gränsen går då vid 200kr...har ett köp på 196 som ej går att dela upp men 250 fungerar.

Är det någon som lyckats lägga upp det på 24 månader?
Jag har bara på 12.

Är det någon som lyckats lägga upp det på 24 månader?
Jag har bara på 12.

Jag pratade med kundtjänst och de säger att när man får fakturan så kan man välja att betala enligt villkor (12 mån) eller lägsta belopp (som då är 24 mån) och hela kontofakturan går automatiskt till 24 mån delbetalning.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp