Japp, samma här. Har fått en ”vanlig” kontofaktura samt en månadsfaktura på två köp som inte går att delbetala. Men om jag går in på de två köpen kan jag dela upp dem på 6 respektive 12 mån om jag vill... kortet fungerar dock inte fortfarande.Nu när jag fick månadsfakturan för mina PayPal-köp så kunde jag inte välja delbetalning. Chattar nu med Klarna och enligt dom är det fel så jag får maila dom screenshots på hur det ser ut i min app.
Fler som fått denna bugg?
Det blir mao inga större utsvävningar på semestern nu då @Lasseman?Jag kan inte dela upp mina parkeringsköp på totalt 5 kronor. Allt måste ut direkt.

Det blir mao inga större utsvävningar på semestern nu då @Lasseman?![]()

Missa inte att köpa äggnudlar, liite mer mättande o hälsosamt...Nudlar
Havregrynsgröt
Utspätt kranvatten.
![]()

Det är skitbra att det inte belastar UC, fick hem mitt kort idag i det rosa "fluffiga" kuvertet vilket var väldigt unikt. Käringa blev bra avundsjuk när hon såg vad som va i där
.
Är det fortfarande så att vissa kan handla ena dagen, men inte dagen efter och att det verkar lite osäkert om det faktiskt fungerar i vanlig butik?
Jag kan inte dela upp mina parkeringsköp på totalt 5 kronor. Allt måste ut direkt.
...shit asså, men för allt i världen, ta nu inget sms lån för att reglera skulden om 5kr...![]()
![]()