Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarnakortet via klarna-appen

Har jag räknat rätt i övrigt?
Om svaret är Ja så har 200.000 i lån på Klarna en ränta på cirka 10.000 på ett år.

Låna 200.000 lämna tillbaka 210.000 inom ett år låter för bra för att vara sant nästan?

Om svaret är Ja så har 200.000 i lån på Klarna en ränta på cirka 10.000 på ett år.

Låna 200.000 lämna tillbaka 210.000 inom ett år låter för bra för att vara sant nästan?

Nja. 20k måste det vara.. typ 10% förvisso minskar skulden så det kanske stämmer.

bäst och kolla upp det innan man låna cash;)

Kan inte vara sämre än mina nuvarande 50K i måmaden - i ränta ;)

Man kan välja att betala ett lägsta belopp per månad och det beloppet är 1/24 del av din totala skuld. Precis som med Klarna-kontot. Förövrigt så när man på första kort-fakturan väljer att delbetala och man sedan innan har en aktiv delbetalning på sitt Klarna-KONTO så kommer avbet-beloppet för kortet sedan vara inkluderat på konto-fakturan så man får EN avbetfaktura per månad.

Man kan välja att betala ett lägsta belopp per månad och det beloppet är 1/24 del av din totala skuld. Precis som med Klarna-kontot. Förövrigt så när man på första kort-fakturan väljer att delbetala och man sedan innan har en aktiv delbetalning på sitt Klarna-KONTO så kommer avbet-beloppet för kortet sedan vara inkluderat på konto-fakturan så man får EN avbetfaktura per månad.

Alltså dividerar man totalskulden med 24 då?
Jag tycker fortfarande detta är väldigt väldigt bra.

Om man har 7-8 SMS-lån till skyhög ränta är det ju guld att använda sig av Klarna och sen baka ihop alla skitlånen och istället ha allting samlat på Klarna med avsevärt mycket lägre ränta som dessutom inte påverkar ens UC.

Helt sjukt att man kan låna upp sig hos dom i princip till 100-150K utan att belasta ens kreditvänlighet egentligen.

Alltså dividerar man totalskulden med 24 då?
Jag tycker fortfarande detta är väldigt väldigt bra.

Om man har 7-8 SMS-lån till skyhög ränta är det ju guld att använda sig av Klarna och sen baka ihop alla skitlånen och istället ha allting samlat på Klarna med avsevärt mycket lägre ränta som dessutom inte påverkar ens UC.

Helt sjukt att man kan låna upp sig hos dom i princip till 100-150K utan att belasta ens kreditvänlighet egentligen.

Det är riktigt bra. Nu kanske folk förstår varför jag tycker om kortet. Precis därför.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp