Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarnakortet via klarna-appen

Har nu handlat nästan 50 köp på Pressbyrån/Seveneleven. 100K totalt.

Snart spärrar dom nog mitt kort.

Men va fan det värsta som kan hända är att jag får månadsfaktura till 28e augusti. Då låter jag helt enkelt det gå till Inkasso och antingen får avbetplan där eller till 30 sept på mig.
Klarna räddade mig bigtime. Slipper KFM nu tills att mina anmärkningar går ut

Jag är så jäkla avundsjuk på dig Terry!! Samtidigt unnar jag dig verkligen det och hoppas du kan lösa några bekymmer med hjälp av denna sluga metod :) du verkar var en bra kille och förtjänar det!!
Själv har jag till mitt förtret inte fått erbjudande om att ansöka om klarnas kort :/

Precis,
Enligt deras avtal är det exempelvis inte tillåtet att köpa en trisslott på Coop heller.
Men det innebär inte att det är olagligt för det.
Du pratade om pennintvättsbrott och olaglig verksamhet.

Penningtvätt är något helt annat. Det handlar mer om avtalsbrott mellan kunden och kreditgivaren. Penningtvätt är något helt annat.

Terry, du får gärna PM:a mig hur du gjorde med Pressbyrån-korten. Om jag har förstått det rätt går det ju att ”uppgradera” korten med mobilt bank ID så att man kan öka på beloppsgränsen??

Jag är så jäkla avundsjuk på dig Terry!! Samtidigt unnar jag dig verkligen det och hoppas du kan lösa några bekymmer med hjälp av denna sluga metod :) du verkar var en bra kille och förtjänar det!!
Själv har jag till mitt förtret inte fått erbjudande om att ansöka om klarnas kort :/

Jag fick det också bland dom sista här på forumet.
Jag är ganska säker på att alla kommer att kunna ansöka om kortet inom 2 veckor.
Stay strong!!!

Ja detta var den där skänken ifrån ovan man aldrig trodde skulle komma när man satt med en burk starka läkemedel och en whiskeyflaska.

Det visar också att om jag kom ut ur det här skitet jag försatt mig i (nu spelfri 4 månader snart!!) så kan alla göra det.

Liten smock i bägaren att kreditkortet det där Mastercard paygo reload har en maxlimit på 30.000 i månaden så nu kan man inte använda det mer :D

Storken har kommit!

Bilagor

• Juice.jpg
    Juice.jpg
    106 KB · Visningar: 218
Forex kommer ni inte kunna handla valuta med om någon undrar. Detsamma gäller Billihop som tidigare tagits upp, Betalo är likaså blockad och även Paypal.

Funkar Paygoos kort på spelsajter och liknande osunda sidor?

Det är jag ganska säker på att det gör, har dock inte provat och kommer inte heller att göra det :D

Måste smaka mumma ha ha ha!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp