Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarnakortet via klarna-appen

Det kommer nog vara löst imorgon. Buggar fram och tillbaka (Hoppas jag).
Håll oss uppdaterade.

Nu när jag fick månadsfakturan för mina PayPal-köp så kunde jag inte välja delbetalning. Chattar nu med Klarna och enligt dom är det fel så jag får maila dom screenshots på hur det ser ut i min app.
Fler som fått denna bugg?
Japp, samma här. Har fått en ”vanlig” kontofaktura samt en månadsfaktura på två köp som inte går att delbetala. Men om jag går in på de två köpen kan jag dela upp dem på 6 respektive 12 mån om jag vill... kortet fungerar dock inte fortfarande.

Fick också min månadsfaktura på min saftiga överföring till Betalo nu. Kan inte heller välja att delbetala den just nu utan måste betala allt inom 14 dagar.

Det är skitbra att det inte belastar UC, fick hem mitt kort idag i det rosa "fluffiga" kuvertet vilket var väldigt unikt :D. Käringa blev bra avundsjuk när hon såg vad som va i där :p.

Är det fortfarande så att vissa kan handla ena dagen, men inte dagen efter och att det verkar lite osäkert om det faktiskt fungerar i vanlig butik?

Usch som Du uttrycker Dig! Varför skulle ”kärringa” vara avundsjuk på det som fanns i det rosa ”fluffiga” kuvertet?!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp