- Meddelanden
- 483
- Mottagna reaktioner
- 222
- Poäng
- 407
Svara gärna på mitt pm Terry ☺Vi får helt enkelt vänta, den första fakturan kommer att dimpa ner hos någon av användarna här ju.
Svara gärna på mitt pm Terry ☺Vi får helt enkelt vänta, den första fakturan kommer att dimpa ner hos någon av användarna här ju.
Hej till er.Fått mellan 35 och 40 mail var inte riktigt beredd på detta, jävlar vad många som läser detta forum men aldrig skriverHej till er.

Jag har knäckt nöten mina vänner!!!!!!!!!!!!
Men eftersom folk kontaktar Klarna med det så får vi ta det på meddelande har ett klockrent sätt att omvandla Klarnakortet - pengar oerhört lätt och smidigt.
Skicka PM ni som vill veta så kopierar jag.
Kommer ta er 2 minuter![]()

Jag har lagt in en större faktura från kortet som delbetalning om man går in på aktuell faktura på hemsidan eller i appen så står det i en rosa ruta Betalningsalternativ tryck på den då finns det alternativ 1. Betala nu eller på förfallodagen eller 2. dela upp betala i din egen takt då kan man välja på betala på 3,6 eller 12 månader beroende på hur stor fakturan är.Vi får helt enkelt vänta, den första fakturan kommer att dimpa ner hos någon av användarna här ju.
Nej, den har inte kommit än
499 spänn så jag gissar att den håller en vecka på sin höjd eftersom jag har hypat upp den såhär mycket...
Kan du lika bra skriva ut här kommer väl ut ändå nuFått mellan 35 och 40 mail var inte riktigt beredd på detta, jävlar vad många som läser detta forum men aldrig skriverHej till er.
Exakt samma här. Kunde välja 3, 6 eller 12 månader men däremot endast 9.9% ränta..Beloppet på köpet låg på c.a 6000 kr så det blev c.a 550 kr/månad..Jag har lagt in en större faktura från kortet som delbetalning om man går in på aktuell faktura på hemsidan eller i appen så står det i en rosa ruta Betalningsalternativ tryck på den då finns det alternativ 1. Betala nu eller på förfallodagen eller 2. dela upp betala i din egen takt då kan man välja på betala på 3,6 eller 12 månader beroende på hur stor fakturan är.