Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Köp och sälj tråden

Iphone 13 pro, 256 GB, olåst. Använd en månad. Inköpt för 13500, säljer för 8500.

Ingen som vill köpa min olåsta Iphone 13 Pro, 256GB? Mtp att swedbank fortfarande inte fixat saldot så sitter jag lite tajt till och skulle därför behöva få in slantar rätt fort. Köptes ny för 13500 för en knapp månad sedan. Tänkte sälja den för runt 7-8000.

Ingen som vill köpa min olåsta Iphone 13 Pro, 256GB? Mtp att swedbank fortfarande inte fixat saldot så sitter jag lite tajt till och skulle därför behöva få in slantar rätt fort. Köptes ny för 13500 för en knapp månad sedan. Tänkte sälja den för runt 7-8000.
Om ditt Swedbank saldo inte fixat sig hur ska du få in pengarna? Har för mig saldot blir bara mer minus när man väl får pengarna.
Trodde Swedbank hade löst detta.

Det är ju bara ett konto som är minus(tyvärr det där är alla pengar fanns), men ev swish kmr inte till det kontot. Jo, dom sa ju så i fredags ja. Men mitt är då fortf -1900. Och polarns konto är också på minus fortsatt

Det är ju bara ett konto som är minus(tyvärr det där är alla pengar fanns), men ev swish kmr inte till det kontot. Jo, dom sa ju så i fredags ja. Men mitt är då fortf -1900. Och polarns konto är också på minus fortsatt
Sälj på Tradera.

Hej!
Har en helt ny och oanvänd Iphone 13 pro, 256 GB till salu. Guldfärgad. Skickas fraktfritt och med spårbar post. Skicka PM vid intresse och för diskussion om pris.

Säljer en iPhone 12 PRO Max med apple care dvs försäkring gäller den är spräckt fram och bak kostar 849kr hos apple så får du en helt ny!
obs erbjudandet gäller endast idag 2800kr
Skriv vid intresse!

Jag köper gärna filmer ifall någon har :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp