Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Köp och sälj tråden

Personen vill ta snabba lån, snabba lösningar till pengar genom att lura andra.
En kille här tidigare summerade det bra, som även jag var inne på att han sätter det i system.

Istället för att söka hjälp för det han går igenom, och använda forumet till att hjälpa andra eller söka hjälp så lurar han inte bara en utan flera, jag har valt inte ta med alla namn men några av dom har skrivit själva i tråden.

Jag blev ignorerad av Nz88 då jag skulle ´´testa´´ köpa Airpods av honom. (Obesvarad PM sedan ett tag) Han har mycket väl koll på vilka som går att lura och inte och vilka som vet om vad han håller på med.

Nz88 har fler konton på detta forum. Generellt skulle jag råda alla undvika lita på folk via PM när det kommer till köpa dyra varor. Träffas face2face eller ta en stor risk, sen vet jag det finns trovärdiga personer här som endast vill tjäna lite pengar och sälja varor och som har gjort det flertalet gånger.
Nu är du ute och cyklar. Har ett konto be gärna admin kolla om dom kan det :)

Nej, jag letade men hittade inte nåt. Verkar som det inte gick smärtfritt för dig heller trots att du fick prylen.
Började ifrågasätta efter en vecka typ. Då bad jag om orderbekräftelse men han hittade den inte. Sen fick jag en orderbekräftelse ganska snabbt efter det. Kändes väldigt uppenbart att han skitit i att beställa men när han väl gjort det gick det smidigt. Sen var det nått tjafs med att hans swish krångla och att han eventuellt ville att jag skulle swisha till någon annan. Men min magkänsla säger att att han är en trevlig kille som bara hamnat på helt fel spår. Som någon skrev i ett tidigare inlägg. Spelmissbruk kan göra så att världens snällaste gör såna här dumma saker. Tror inte han har haft uppsåt att blåsa folk helt utan bara ”låna” kort tid..

Har samma uppfattning av honom som du och samma erfarenhet!

Det finns en snubbe här på forumet som utnyttjar spelmissbrukare genom att ta hutlösa summor för att hjälpa dom med att skriva ett mail.
Det är väl åtminstone frivilligt att betala för den tjänsten? Jag tycker det ”mailet” var kanonbra utformat, hade aldrig i hela mitt liv kunnat skriva ner något lika bra. Onödig jämförelse.

Nu är du ute och cyklar. Har ett konto be gärna admin kolla om dom kan det :)
Det är lugnt,
I slutet av dagen handlar det inte om att vara oschysst mot dig, men du vet innerst inne om du skakar bort den där fasaden, du vet innerst inne att det du gör är fel, och att du inte vill hålla på med det du gör, att du en vacker dag tror allt ska lösa sig.

Den där dagen kommer inte av sig själv, den kommer inte när du tar ett lån, den kommer inte heller om du tror på någon magisk spelvinst (Vissa har nämnt att det kan ligga spelmissbruk bakom).

Det är onödigt dra på sig anmälningar för sådant, det vet du också.

Hade du bara erkänt, och gjort rätt för dig, hade du fått en god respons här och kunnat fortsätta som vanligt. Vill du inte göra det, så tänk på det bara i framtiden,

Hoppas allt löser sig för dig och det du går igenom, det kan inte vara kul leva med stress.

Nu har @Nz88 haft flera dagar på sig att lägga alla korten på bordet och be om ursäkt här på forumet men ej valt att göra det vilket tyder på att han ej är ångerfull och det kan hända igen. På tisdag kommer skärmdumpar och namn lämnas in till polisen via en anmälan så får dom ta det därifrån. Jag ger gärna människor flera chanser men här ser jag en stor risk att det händer igen och vill inte att det ska drabba fler.

Nu har @Nz88 haft flera dagar på sig att lägga alla korten på bordet och be om ursäkt här på forumet men ej valt att göra det vilket tyder på att han ej är ångerfull och det kan hända igen. På tisdag kommer skärmdumpar och namn lämnas in till polisen via en anmälan så får dom ta det därifrån. Jag ger gärna människor flera chanser men här ser jag en stor risk att det händer igen och vill inte att det ska drabba fler.
Jag har inte hunnit med att läsa allt som skrivits i tråden, skummat igenom de mesta. Och sissi har fått en återbetalning. Lexoz skulle jag betala sissi vilket jag får göra på torsdag om det funkar. Det är dom 2 som
Inte fått grejerna dom köpt. Och nej dom är inte skickade heller som ni redan listat ut. Jag är självklart besviken på mig själv för det och jag hade redan tänkt från början att återbetala dom också för det. Jag ber Sissi och Lexoz om ursäkt för det. Och som många andra här har jag haft/har problem med ekonomin på grund av spel och ibland tänker man till efter man gjort något. De som har/haft samma problem vet nog hur det är och det är inte lätt att styra av. Har gått behandling för spel och gör än idag inte lika ofta, och det är alla konsekvenser jag fått av det som ekonomin är dålig och inte går ihop riktigt.

Jag har inte hunnit med att läsa allt som skrivits i tråden, skummat igenom de mesta. Och sissi har fått en återbetalning. Lexoz skulle jag betala sissi vilket jag får göra på torsdag om det funkar. Det är dom 2 som
Inte fått grejerna dom köpt. Och nej dom är inte skickade heller som ni redan listat ut. Jag är självklart besviken på mig själv för det och jag hade redan tänkt från början att återbetala dom också för det. Jag ber Sissi och Lexoz om ursäkt för det. Och som många andra här har jag haft/har problem med ekonomin på grund av spel och ibland tänker man till efter man gjort något. De som har/haft samma problem vet nog hur det är och det är inte lätt att styra av. Har gått behandling för spel och gör än idag inte lika ofta, och det är alla konsekvenser jag fått av det som ekonomin är dålig och inte går ihop riktigt.
Tack, då fick vi det utrett. Rekommenderar dig att fortsätta ta hjälp, att begå brottsliga handlingar är näst sista steget av dumma saker man kan göra mot sig själv och andra. Jag gissar att du inte är särskilt gammal, berätta för anhöriga hur det ligger till och besluten du tagit de senaste, de kommer vara till din fördel framöver.

Du kan behålla pengarna.

Tack, då fick vi det utrett. Rekommenderar dig att fortsätta ta hjälp, att begå brottsliga handlingar är näst sista steget av dumma saker man kan göra mot sig själv och andra. Jag gissar att du inte är särskilt gammal, berätta för anhöriga hur det ligger till och besluten du tagit de senaste, de kommer vara till din fördel framöver.

Du kan behålla pengarna.
Är 24, de har full koll, även de som la ut åt Sissi. Tack!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp