Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Köp och sälj tråden

Är 24, de har full koll, även de som la ut åt Sissi. Tack!
Vill bara säga #Nz88 att jag har aldrig skrivit ditt riktiga namn till någon . Oavsett hur arg och besviken jag var , eftersom jag är ensamstående mamma som har inte så mycket pengar att röra mig med . Allt som krävdes av dig var att erkänna , och så släpper vi det.
Jag önskar dig allt det bästa och hoppas verkligen att du söker och får den hjälp du behöver , inte bara för din egen skull men även för alla dina nära och kära.
Du är ung fortfarande , du har ett helt liv framför dig . Med hjälp och stark vilja så klarar du detta galant , oavsett hur tungt det känns .

Vill bara säga #Nz88 att jag har aldrig skrivit ditt riktiga namn till någon . Oavsett hur arg och besviken jag var , eftersom jag är ensamstående mamma som har inte så mycket pengar att röra mig med . Allt som krävdes av dig var att erkänna , och så släpper vi det.
Jag önskar dig allt det bästa och hoppas verkligen att du söker och får den hjälp du behöver , inte bara för din egen skull men även för alla dina nära och kära.
Du är ung fortfarande , du har ett helt liv framför dig . Med hjälp och stark vilja så klarar du detta galant , oavsett hur tungt det känns .

Du är en stor människa!

Verkar som jag valde ett lite dåligt tillfälle att bli medlem och skriva här i tråden då jag lyckades pricka in värsta stormen. Hoppas iaf den ridit över och att Nz88 tar lärdom av detta.

Tänkte bara skriva att jag som i senaste inlägget har en phillips one blade till salu för 400. Oanvänd(förutom laddaren som använts en gång). Samt en Iphone 13 Pro, 256GB. Använd i cirka 3 veckor.

Önskar alla en glad fortsättning.

Sony Xm3 eller Xm4 önskas köpa. Nya, oöppnade. Även Iphone 13 önskas. F2F köp.

Säljer en begagnad Apple TV 4K 32GB A2169 samt ett par begagnade Apple AirPods Pro Wireless. (bra skick och bra batteritid)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp