Med tanke vad han orsakat folk så hade jag inte blivit förvånad om någon väljer att skada honom. Ingen uppvigling behövs.Är kanske tur att ringa uppvigling inte är straffbart.
AhaMed tanke vad han orsakat folk så hade jag inte blivit förvånad om någon väljer att skada honom. Ingen uppvigling behövs.
Läste lite på flashback om honom nu. Sjukt att han ej sitter i fängelse eller ligger under jorden... o ännu sjukare att ditt ärende skjuts upp p.g.a denna människa. Helt sinnessjukt system. Beklagar verkligen o hoppas du får igenom det till slut.

Haha smart att skriva det härNu tickar mina tre veckor till laga kraft ner... Hej Adam, om du läser det här; Snälla, var lite hygglig och ta semester en månad. Njut av solen, åk till Grekland och ligg lite lågt ett tag. Lågsäsong nu, inte så mycket folk. Ta med ett par böcker, 1984 är rätt bra. Ta med hörlurar med noise cancellation. Tack! Lämna mobilen och datorn hemma![]()
Nu tickar mina tre veckor till laga kraft ner... Hej Adam, om du läser det här; Snälla, var lite hygglig och ta semester en månad. Njut av solen, åk till Grekland och ligg lite lågt ett tag. Lågsäsong nu, inte så mycket folk. Ta med ett par böcker, 1984 är rätt bra. Ta med hörlurar med noise cancellation. Tack! Lämna mobilen och datorn hemma![]()
"För ett tag sedan"Hahahhaha.
Han har ju för fan inte lämnat sin lägenhet på 25 år.
Fick du beslut idag?
Känns mycket bra... Men sådana här trådar gör mig ängslig. Men - ja, äntligen efter flera år av försök.Har han lämnat in sin skuldsumma ?Alla mina borgenärer kommer vara delgivna denna veckan....
Sen är det att vänta 3 veckor på beslut.