Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Jag har ansökt om skuldsanering!

Är kanske tur att ringa uppvigling inte är straffbart.

Läste lite på flashback om honom nu. Sjukt att han ej sitter i fängelse eller ligger under jorden... o ännu sjukare att ditt ärende skjuts upp p.g.a denna människa. Helt sinnessjukt system. Beklagar verkligen o hoppas du får igenom det till slut.

Det är helt galet alltså, man tror knappt att detta kan ske i ett modernt samhälle.

Nu tickar mina tre veckor till laga kraft ner... Hej Adam, om du läser det här; Snälla, var lite hygglig och ta semester en månad. Njut av solen, åk till Grekland och ligg lite lågt ett tag. Lågsäsong nu, inte så mycket folk. Ta med ett par böcker, 1984 är rätt bra. Ta med hörlurar med noise cancellation. Tack! Lämna mobilen och datorn hemma :)

Nu tickar mina tre veckor till laga kraft ner... Hej Adam, om du läser det här; Snälla, var lite hygglig och ta semester en månad. Njut av solen, åk till Grekland och ligg lite lågt ett tag. Lågsäsong nu, inte så mycket folk. Ta med ett par böcker, 1984 är rätt bra. Ta med hörlurar med noise cancellation. Tack! Lämna mobilen och datorn hemma :)
Haha smart att skriva det här :p

Hahahhaha.
Han har ju för fan inte lämnat sin lägenhet på 25 år.

Fick du beslut idag?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp