Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Jag har ansökt om skuldsanering!

Nej det är inte felaktigt. Med all rätt ska de hyllas för sina insatser mot ekonomisk. Brottslighet och ta allt.
Sen att vara en ordbajsare om brott och brott är ju upp till dig. Se huvudproblemet här och fastna inte över ord.
Att bekämpa brott är inte detsamma som att klara upp brott.

Att bekämpa brott är inte detsamma som att klara upp brott.
Så länge brott klaras upp är alla nöjda oavsett inverkan av myndighet. De är en del av jobbet för att det ska KLARAS upp. Och förtjänar såldes kredd för sin del av att KLARA upp det hela. Märker att du fortfarande har svårt och prata om huvudproblemet här. Varför ? Är du avlönad av ARS?

Sökte Skuldsanering i september 2023.
För beviljad skuldsanering i juni 2024.
Sista dagen innan laga kraft överklagar ARS och säger att hans skuld ska vara med.
Skulden slutbetalades 2015 men för att underlätta processen godkände jag skulden ändå.
Och vad tjänar han på att göra såhär? Att få mer pengar eller att jävlas ? Är ARS hans bolag? Och hur kunde du låna 1000 och betala 36?

Och vad tjänar han på att göra såhär? Att få mer pengar eller att jävlas ? Är ARS hans bolag? Och hur kunde du låna 1000 och betala 36?

Han heter Ada*m Smit*h Rönnberg* så ja det är klart att det är hans bolag.
Och vadå hur jag kunde? Det är därför det finns tusentals sidor om idioten bara på detta forumet. Inte för folk tycker det är skoj att skriva om honom.

Så länge brott klaras upp är alla nöjda oavsett inverkan av myndighet. De är en del av jobbet för att det ska KLARAS upp. Och förtjänar såldes kredd för sin del av att KLARA upp det hela. Märker att du fortfarande har svårt och prata om huvudproblemet här. Varför ? Är du avlönad av ARS?
Att bekämpa brott gör socialtjänsten.
Det gör också grannsamverkan.
Tillika nattvandrare.
Så också väldigt många båtklubbar.
Leder deras verksamhet till att människor som begår brott lagförs?
Jag påpekar bara hur man bör använda sig av korrekt terminologi, dina sista påhopp är anmälda till admin.

Denna nya gör att de faktiskt kan åka hem till ARS och ta hans datorer. självständigt förverkande lag.
som låter polisen ta egendom i beslag utan någon konkret misstanke om brott.

Han heter Ada*m Smit*h Rönnberg* så ja det är klart att det är hans bolag.
Och vadå hur jag kunde? Det är därför det finns tusentals sidor om idioten bara på detta forumet. Inte för folk tycker det är skoj att skriva om honom.
Menar om du lånade 1000 kr varför betalade du tillbaka 36 000 o inte 1000 eller 2000?
Hur hittade du honom och finns hans låneföretag på nätet eller lånade du privat av honom?
Förstår fortfarande inte vad han får ut av att motsätta sig då han borde väl hålla käften o vara glad att fått tillbaka 36× pengarna?
Jag hade själv sökt upp denna människa.

Läste lite på flashback om honom nu. Sjukt att han ej sitter i fängelse eller ligger under jorden... o ännu sjukare att ditt ärende skjuts upp p.g.a denna människa. Helt sinnessjukt system. Beklagar verkligen o hoppas du får igenom det till slut.

Menar om du lånade 1000 kr varför betalade du tillbaka 36 000 o inte 1000 eller 2000?
Hur hittade du honom och finns hans låneföretag på nätet eller lånade du privat av honom?
Förstår fortfarande inte vad han får ut av att motsätta sig då han borde väl hålla käften o vara glad att fått tillbaka 36× pengarna?
Jag hade själv sökt upp denna människa.
Har man stora skulder kanske man inte alltid kontrollerar vad det är för delgivningskvitton man skriver på. Speciellt för 10 år sedan när man inte visste någonting om bedragaren.

Personligen tycker jag att staten misslyckats totalt med att beskydda sina medborgare. Något som kommer att leda till att någon tar lagen i egna händer om det fortsätter såhär...

Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp