Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Jag har ansökt om skuldsanering!

Jag hade ett case där det igår var "oss tillhanda" hos KFM. Alltså det har genererat i utslag och allt det där.

Men när får jag handlingar att fylla i nu avseende inkomst och dylikt?

Jag hade ett case där det igår var "oss tillhanda" hos KFM. Alltså det har genererat i utslag och allt det där.

Inte första steget, som du ska godkänna ?
Utslag kommer senare.

Har du ”skuld att betala” på KFM? Jag ser inget och mina skulder har också förfallit

Alltså jag har "Skuld att betala" nu hos KFM. Men inte fått redogöra mina inkomster än konstigt nog.

Något intressant.

Drygt 500.000 har hamnat som Skuld att betala.

Noterbart : betalar jag 7.000 kronor i månaden. 10 kommande åren - då kommer min skuld ha ökat snarare än minskat.

Hujjeda mig!

Har en fråga. Ponera att man får inledande skuldsanering - under tiden (kan ändå gå 6-7 månader...) vad händer om man under den tiden skulle bli arbetslös eller föräldrarledig? Jag tänker om man blir arbetslös då är det skuldsanering good bye antar jag för då har dom inga kommande inkomster att räkna på? Eller det lär väl åtminstone försvåra processen kraftigt...

Något intressant.

Noterbart : betalar jag 7.000 kronor i månaden. 10 kommande åren - då kommer min skuld ha ökat snarare än minskat.

Hujjeda mig!
What, är vi fucked for life med andra ord om vi inte får skusan?

jag har 1,3msek där snart och kan betala Max 10k/månad

What, är vi fucked for life med andra ord om vi inte får skusan?

jag har 1,3msek där snart och kan betala Max 10k/månad

Alltså åtminstone skuldsatt är du.
Dystert!!
Vi håller tummarna

Något intressant.

Hujjeda mig!
Åh herregud. Detta låter ej lovande för min del heller

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp