Du ser inget på skatteverkets hemsida heller ?Fortfarande inget besked för mig. WTF? Snart kommer det ju bli knappt med tid till januarilönen?
Känns ju som något är fel, de flesta har fått svar inom en vecka. Ring och kolla? Är nog bara ett par 100 i kö.Fortfarande inget besked för mig. WTF? Snart kommer det ju bli knappt med tid till januarilönen?
Man kanske inte får igenom jämkning om man har skatteskuld?Fortfarande inget besked för mig. WTF? Snart kommer det ju bli knappt med tid till januarilönen?
Man kanske inte får igenom jämkning om man har skatteskuld?
Bara lönekontoret. Sen ser jag ingen mening i att din gruppchef vill veta hur du fördelar dina pengar.Hej! Jag undrar om det bara är löneadministrationen som får reda på när man ansöker om jämkning? Eller är det så att även ens gruppchef också får reda på det? (Frågar åt en vän). Tacksam för svar.
Kan vara så även att din närmaste chef måste godkänna din lön efter lönekontoret gjort klart den ! Så är det på det företaget jag jobbar med 400 anställda !Hej! Jag undrar om det bara är löneadministrationen som får reda på när man ansöker om jämkning? Eller är det så att även ens gruppchef också får reda på det? (Frågar åt en vän). Tacksam för svar.
Chefen lr någon annan på ett företag kan ej hindra för en jämkning. Skatteverket regler gäller.Kan vara så även att din närmaste chef måste godkänna din lön efter lönekontoret gjort klart den ! Så är det på det företaget jag jobbar med 400 anställda !
Tack för hjälpen!!Chefen lr någon annan på ett företag kan ej hindra för en jämkning. Skatteverket regler gäller.