Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Jämka - Så här gör du: Steg för steg

Fortfarande inget besked för mig. WTF? Snart kommer det ju bli knappt med tid till januarilönen?

Fortfarande inget besked för mig. WTF? Snart kommer det ju bli knappt med tid till januarilönen?
Känns ju som något är fel, de flesta har fått svar inom en vecka. Ring och kolla? Är nog bara ett par 100 i kö.

Hej! Jag undrar om det bara är löneadministrationen som får reda på när man ansöker om jämkning? Eller är det så att även ens gruppchef också får reda på det? (Frågar åt en vän). Tacksam för svar.

Hej! Jag undrar om det bara är löneadministrationen som får reda på när man ansöker om jämkning? Eller är det så att även ens gruppchef också får reda på det? (Frågar åt en vän). Tacksam för svar.
Bara lönekontoret. Sen ser jag ingen mening i att din gruppchef vill veta hur du fördelar dina pengar.

Senast ändrad:
Kan vara så även att din närmaste chef måste godkänna din lön efter lönekontoret gjort klart den ! Så är det på det företaget jag jobbar med 400 anställda !

Kan vara så även att din närmaste chef måste godkänna din lön efter lönekontoret gjort klart den ! Så är det på det företaget jag jobbar med 400 anställda !
Chefen lr någon annan på ett företag kan ej hindra för en jämkning. Skatteverket regler gäller.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp