Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Jämka - Så här gör du: Steg för steg

Hej alla är det någon som fått jämknings beslut på senaste och vet hur lång tid det tar? Det står ju 2 veckor på Skatteverkets hemsida men läst att det går mycket snabbare än så.
tack på förhand

Hej alla är det någon som fått jämknings beslut på senaste och vet hur lång tid det tar? Det står ju 2 veckor på Skatteverkets hemsida men läst att det går mycket snabbare än så.
tack på förhand
Jag fick mitt besked i början på juni, ansökte och fick svar redan dagen efter.

Oj tack för svar. Så det gick automatiskt verkar det som och inte manuellt? Jag ansökte i onsdags, hoppas på svar idag
Ja jag upplevde det så. Ansökte mitt på dagen och dagen efter när jag vaknade hade jag fått besked i kivra . Så där gick de väldigt fort.
Kanske har nått med att de är semestertider att göra nu? O därför tar lite längre tid ?

Oj tack för svar. Så det gick automatiskt verkar det som och inte manuellt? Jag ansökte i onsdags, hoppas på svar idag
Det går inte automatisk.Har jämkat två gånger och båda två gångerna har dem kontaktat mig via telefon.Beslutet fick jag efter tre dagar.

Det går inte automatisk.Har jämkat två gånger och båda två gångerna har dem kontaktat mig via telefon.Beslutet fick jag efter tre dagar.

Kan instämma att det inte sker per automatik. Dom kontaktade inte mig. Men stod tydligt i beslutet vem och på vilket kontor vem som granskat beslutet. Tog bara någon ynka dag

Jag höjde underskottet från 80 till 110 tusen så dem ville ha underlag om detta.Första gången undrade dem varför vill jag jämka på försäkringskassan inkomst istället för mitt lön.

Jag höjde underskottet från 80 till 110 tusen så dem ville ha underlag om detta.Första gången undrade dem varför vill jag jämka på försäkringskassan inkomst istället för mitt lön.
Ah ok tack för svar. Jag har liten mer lån nu så höjde räntorna från 30000kr till 33000kr så inte mycket skillnad och jämkar på lönen endast. Redan nu har jag betalat för mycket skatt när jag räknar på det. Får se vad/när det blir

Ringde Skatteverket nu och frågade hur det går med min jämknings ansökan då det har nästan gått en vecka. Hon berättade att beslutet var taget idag men hon kunde inte berätta över telefon. Hon frågade om jag har kivra. Jag hade MinMyndighetspost men byte till kivra nyligen, kan det vara så att bytet orsakat att jag inte fått beslutet i kivra än? Kanske kommer under dagen..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp