- Meddelanden
- 2 750
- Mottagna reaktioner
- 1 234
- Poäng
- 927
Med risk för att dumförklaras...jag ska lämna in ansökan om att jämka 2021. Är det alltså 2021 års beräknade inkomst och ränteutgifter jag ska lämna in?
Helt riktigt!Med risk för att dumförklaras...jag ska lämna in ansökan om att jämka 2021. Är det alltså 2021 års beräknade inkomst och ränteutgifter jag ska lämna in?
Du kan logga in och avsluta jämkningen när du vill , finns en knapp på hemsidan sen som du trycker på bara så är det klartEn annan dum fråga, går det att jämka för enbart en del av 2021, ex första halvåret? Hittar ingen ”knapp”’ vid ansökan för att kunna välja en del av 2021. Om det går och jag vill jämka för en del av 2021 fyller jag då i hela årets inkomst och ränteutgifter eller enbart det som täcker del del av året jag vill jämka?
så du kan avbryta efter en månad om du vill !Kan meddela att det inte alls var så himla smidigt att jämka som alla säger.
Fick precis meddelande om att jag måste komplettera med skuldförteckning och bevis som stödjer min ansökan för jämkning.
Vet inte ens hur jag smidigt ska kunna få fram detta som officiella dokument de kommer godta.