Håll ut - Bör vara vilken dag som helst nu för dig!Nu har 80 dagar gått. Fortfarande inte hört något.
Kan ju vara så att det behövs. Jag har extremt många olika borgenärer tyvärr. Hoppas på svar snart. Svårt att planera livet på Dette viset tycker jag. Allt har stått still i över 11 månader nu. Man vågar ju inte göra något.Håll ut - Bör vara vilken dag som helst nu för dig!
Jag fick efter 77 dagar och då väntades exakt hela delgivningsprocessen ut
Hoppas du får svar snart. Förstår att väntan stressar och tär på krafterna.Kan ju vara så att det behövs. Jag har extremt många olika borgenärer tyvärr. Hoppas på svar snart. Svårt att planera livet på Dette viset tycker jag. Allt har stått still i över 11 månader nu. Man vågar ju inte göra något.
80 !!!??? Herregud ! Då hade jag ringt handläggaren och frågat om hen tappat pappren nånstans. Det får väl finnas gränser herregud !Nu har 80 dagar gått. Fortfarande inte hört något.
Kan överklaga,du har nog betalat tillbaka rätt mkt samt all ränta.är ändå kfm som har slutordet.Nu fick jag beslut om skuldsanering . Fyfan vad nöjd. Alla godkänt direkt. Kan de överklaga jag betalar noll
Arbetslös,ensamstående med flera barn,om man får fråga?Nu fick jag beslut om skuldsanering . Fyfan vad nöjd. Alla godkänt direkt. Kan de överklaga jag betalar noll
Extremt mycket faktiskt.Hoppas du får svar snart. Förstår att väntan stressar och tär på krafterna.