Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Inledande skusan nr 2

Nej, 50 ärenden. En del är samma borgenär men som skickat flera skulder/obetalda fakturor. En del ligger hos samma inkasso. Ca 20 olika namn på listan över vilka som ingår i skuldsaneringen, men ca 50 ärenden. Tex finns CSN med 4 gånger pga 4 förfallna fakturor, osv.

9v passerade. Fortfarande inte hört något. Segt!

Hej jag fick besked i veckan ang skuldsanering fick inledande i mitten av maj så ditt borde komma snart :)

Räkna med typ 12 veckor som längst , mitt drog ut på tiden då det var skulder som inkom i efterhand tror jag.

Nej, 50 ärenden. En del är samma borgenär men som skickat flera skulder/obetalda fakturor. En del ligger hos samma inkasso. Ca 20 olika namn på listan över vilka som ingår i skuldsaneringen, men ca 50 ärenden. Tex finns CSN med 4 gånger pga 4 förfallna fakturor, osv.
Jag har väntat länge nu. Fick inledande 18 mars. Betalplan 30 juni tror jag. Handläggaren trodde att i slutet av september. Det var någon av borgenärerna som kunde va sega. Hoppas ..

Jag har väntat länge nu. Fick inledande 18 mars. Betalplan 30 juni tror jag. Handläggaren trodde att i slutet av september. Det var någon av borgenärerna som kunde va sega. Hoppas ..
Håller alla tummarna för dig. Då ligger vi rätt lika. Jag fick inledande i början på april, betalplan 22 juni tror och sen dess total tystnad.

Håller alla tummarna för dig. Då ligger vi rätt lika. Jag fick inledande i början på april, betalplan 22 juni tror och sen dess total tystnad.
Varför får vissa betalplan direkt vid inledande,kan ha med att alla skulder ej är inne?

Varför får vissa betalplan direkt vid inledande,kan ha med att alla skulder ej är inne?
Jag tror inte man får betalplan direkt vid inledande. Man får inledande och då får man ett belopp man ev ska betala under inledandetiden. Sen får man om det går väl ett preliminärt beslut om skuldsanering med betalplan. Och sen slutgiltigt beslut där betalplanen kan ha ändrats.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp