Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Inledande skusan nr 2

Förstår inte riktigt vad du menar niceguy har aldrig känt mig som ett offer, dock har inställningen till pengar ändrats och man ser värdet i det.

Förstår inte riktigt vad du menar niceguy har aldrig känt mig som ett offer, dock har inställningen till pengar ändrats och man ser värdet i det.
Jag fattar inte heller vad fan han menar med att känna sig som ett offer pga otålighet och stress inför en lång väntan.
Att känna stress och ovisshet inför ett beslut som kan förändra hela ditt känns väl snarare mer rimligt att man känner än orimligt.
Det är ju inte direkt bussen man sitter och väntar på.

Senast ändrad:
Nu har 80 dagar gått. Fortfarande inte hört något.
Hört något mer? Uppe i 91 dagar nu (14 dagar längre än jag fick vänta)

Det måste nästan vara din tur till veckan (om du inte har fått beslut)

Hört något mer? Uppe i 91 dagar nu (14 dagar längre än jag fick vänta)

Det måste nästan vara din tur till veckan (om du inte har fått beslut)
Fortfarande inte hört något än. Trots att jag både mejlat och ringt föregående vecka.
Jag kanske slår nya rekord i väntetid, vem vet.

Nu kom beslutet!
Jag är beviljad skuldsanering och ingen hade motsatt sig beslutet.
Då kör vi 3v väntan och förhoppningsvis är det ingen som överklagar beslutet.
Yyyeeeayyy!! GRATTIS till dej ! Här ska ingen komma och överklaga beslutet , det blir inget med det !:)

Senast ändrad:
Grattis!! :) Jag blev beviljad skuldsanering i onsdags :) ingen som hade motsatt sig beslutet då heller. Vad händer om dom överklagar helt plötsligt? Vem är det som tar ställning till de då? Nu borde man väl inte behöva vara nervös när man ändå blivit beviljad?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp