Visa bilaga 2268
Fullt på Skatteverket

Visa bilaga 2268
Fullt på Skatteverket

Skämtar du eller? Riktigt pissig attityd. Bete dig.Men vem fan är du? Vem har gett dig luft? Ja, herregud, vad är det du inte förstår? Vem skriver vad man har för bank när man får sin skattedeklaration från Skatteverket? Vad menar du, att man måste vara iq-befriad för att vara medlem här eller? Skippa du attityden tack
Lugnt.För be om ursäkt . Visste inte vad du menade. Nej bank spelar ingen roll när det gäller

Får be om ursäkt. Nej det spelar ingen roll vad man har för bank, du tänker nog på när man får själva skatteåterbäringen på sitt kontoFramgår inte det att jag inte hade en aning om vad det är som påverkar och bara skrev vad jag trodde det skulle kunna vara?
Aja, blev man mobbad i plugget så måste man ju ta ut det på nått sätt (nätet)
Detta är inget ovanligt alls även då en del här ute fortfarande vill göra gällande att man sällan får återbäring under en skuldsanering.Lotteri detta med vilka bolag som bokar inbetalningen från skuldsanering mot ränta istället för kapital. Jag klagar inte dock. Hade räknat med underskott på 10 k och det var över 60 k.
Under skuldsanering lever man ju extremt snålt (och så ska det givetvis vara också), men detta gjorde verkligen min dag. Blir nog ett glas vin ikväll för att fira![]()

Då har du till semestern.Fick 18600kr och ett underskott på hela 64 loppor. Fyfan
860k i lån
450 inkomst
Så länge jag inte behöver betala tillbaka är jag nöjd. Är stressad då jag jobbat dubbelt hela föregående år. Allt hänger på räntan. Är sjukt stressad.Nej har ej fått något haha. Ingen stress, men nyfiken är man ju. Lär bli skaplig ångest när man ser hur mycket ränta men betalt![]()
Tack! Hur har allt gått för dig?Detta är inget ovanligt alls även då en del här ute fortfarande vill göra gällande att man sällan får återbäring under en skuldsanering.
Flertalet borgenärer bokar inbetalt belopp från KF mot både kapital samt ränta…
Grattis till återbäringen !![]()