Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Inkomstdeklarationen idag börjar de skicka ut

Haha, just idag? Jag tror alla hoppas att de ska kunna se en skymt av sin inkomstdeklaration

Hade du fått din idag? :)
Nej har ej fått något haha. Ingen stress, men nyfiken är man ju. Lär bli skaplig ångest när man ser hur mycket ränta men betalt o_O:oops:

Men vadå herregud. Var det någon som bad om din åsikt? Skippa attityden.
Men vem fan är du? Vem har gett dig luft? Ja, herregud, vad är det du inte förstår? Vem skriver vad man har för bank när man får sin skattedeklaration från Skatteverket? Vad menar du, att man måste vara iq-befriad för att vara medlem här eller? Skippa du attityden tack

Herregud på dig själv bra attityd av en som varit medlem på sidan en dag.
Förlåt, verkar vara normalt att inte ha hjärnceller här ser jag, hur kunde jag tro annat? Mitt fel. Nothing to see here, bara att fortsätta säga vad man har för bank när man får sin deklaration!
jag har SEB, har inte fått.

Men vem fan är du? Vem har gett dig luft? Ja, herregud, vad är det du inte förstår? Vem skriver vad man har för bank när man får sin skattedeklaration från Skatteverket? Vad menar du, att man måste vara iq-befriad för att vara medlem här eller? Skippa du attityden tack
Framgår inte det att jag inte hade en aning om vad det är som påverkar och bara skrev vad jag trodde det skulle kunna vara?

Aja, blev man mobbad i plugget så måste man ju ta ut det på nått sätt (nätet)

Ville du ha svar på alla de frågeställningarna, eller tycker du bara att det är kul att nyttja frågetecken i vardera mening?

Lotteri detta med vilka bolag som bokar inbetalningen från skuldsanering mot ränta istället för kapital. Jag klagar inte dock. Hade räknat med underskott på 10 k och det var över 60 k.
Under skuldsanering lever man ju extremt snålt (och så ska det givetvis vara också), men detta gjorde verkligen min dag. Blir nog ett glas vin ikväll för att fira :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp