- Meddelanden
- 2 549
- Mottagna reaktioner
- 2 184
- Poäng
- 1 427
Herregud på dig själv bra attityd av en som varit medlem på sidan en dag.Herregud
Herregud på dig själv bra attityd av en som varit medlem på sidan en dag.Herregud
Haha, just idag? Jag tror alla hoppas att de ska kunna se en skymt av sin inkomstdeklarationJa finns väl andra saker man kan behöva kolla eller? Haha![]()

Nej har ej fått något haha. Ingen stress, men nyfiken är man ju. Lär bli skaplig ångest när man ser hur mycket ränta men betaltHaha, just idag? Jag tror alla hoppas att de ska kunna se en skymt av sin inkomstdeklaration
Hade du fått din idag?![]()
Haha ja. Täcker halva minsta lånet. Alltid nåttDunder 18600 in på lån brori
Men vem fan är du? Vem har gett dig luft? Ja, herregud, vad är det du inte förstår? Vem skriver vad man har för bank när man får sin skattedeklaration från Skatteverket? Vad menar du, att man måste vara iq-befriad för att vara medlem här eller? Skippa du attityden tackMen vadå herregud. Var det någon som bad om din åsikt? Skippa attityden.
Förlåt, verkar vara normalt att inte ha hjärnceller här ser jag, hur kunde jag tro annat? Mitt fel. Nothing to see here, bara att fortsätta säga vad man har för bank när man får sin deklaration!Herregud på dig själv bra attityd av en som varit medlem på sidan en dag.
Framgår inte det att jag inte hade en aning om vad det är som påverkar och bara skrev vad jag trodde det skulle kunna vara?Men vem fan är du? Vem har gett dig luft? Ja, herregud, vad är det du inte förstår? Vem skriver vad man har för bank när man får sin skattedeklaration från Skatteverket? Vad menar du, att man måste vara iq-befriad för att vara medlem här eller? Skippa du attityden tack
Ville du ha svar på alla de frågeställningarna, eller tycker du bara att det är kul att nyttja frågetecken i vardera mening?Men vem fan är du? Vem har gett dig luft? Ja, herregud, vad är det du inte förstår? Vem skriver vad man har för bank när man får sin skattedeklaration från Skatteverket? Vad menar du, att man måste vara iq-befriad för att vara medlem här eller? Skippa du attityden tack