Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Inkomstdeklarationen idag börjar de skicka ut

Jag får tillbaka närmare 3000. Reagerar dock på att jag har fått ränteavdrag för TF Bank AB? Har ingen aning vad detta är för bank och aldrig ens hört om innan.
Har de nån annan bank under sig?

Jag får tillbaka närmare 3000. Reagerar dock på att jag har fått ränteavdrag för TF Bank AB? Har ingen aning vad detta är för bank och aldrig ens hört om innan.
Hmmmm den har jag med men kan inte komma på just nu vad det är

Är inte det credento ( osäker stavning) ?

Är inte det credento ( osäker stavning) ?
Vad är credento? De enda delbetalningarna jag hade 2021 var Svea, Qliro och Collector. Det som oroar mig är att TF Bank verkar ha gjort fel för några år sen och skickat felaktiga uppgifter till Skatteverket vilket de fick ändra sen och resulterade i att folk fick deklarera igen.

Det är väl något ställe som misslyckas varje år?

Vad är credento? De enda delbetalningarna jag hade 2021 var Svea, Qliro och Collector. Det som oroar mig är att TF Bank verkar ha gjort fel för några år sen och skickat felaktiga uppgifter till Skatteverket vilket de fick ändra sen och resulterade i att folk fick deklarera igen.

Det är inte någon av dom iallafall…

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp