Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Inkasso dra tillbaka från kf ?

Vill dock förtydliga att det inte finns ngn garanti att de gör det.

Jag har fått olika inkasso att dra tillbaka fr kf och flera ggr har det varit samma inkasso som dragit tillbaka mot en liten betalning. De jag kommer ihåg är Gothia och Sileo men det var fler.
Ok! :D Hur många gånger då ungefär? Jag tror jag ska börja med de lite större och lägga en större summa sen om de små hinner komma till kf betalar jag av dom där isåfall om de är på 3000 kr eller fem. Fått känsla av att det är ändå smidigare för inkasso bolag att dra tillbaka och få tillbaka sin skuld så än via utmätning

Ok! :D Hur många gånger då ungefär? Jag tror jag ska börja med de lite större och lägga en större summa sen om de små hinner komma till kf betalar jag av dom där isåfall om de är på 3000 kr eller fem. Fått känsla av att det är ändå smidigare för inkasso bolag att dra tillbaka och få tillbaka sin skuld så än via utmätning
Tänker på anmärkningar, har du det ?

Inkassobolagen och deras uppdragsgivare äger frågan, vill dom återkalla så gör dom det, vill dom ha verkställighet, så ansöker dom om det.

Inkassobolagen och deras uppdragsgivare äger frågan, vill dom återkalla så gör dom det, vill dom ha verkställighet, så ansöker dom om det.
Ok! Men får de lika snabbt sina pengar vi utmätning då? Om man jämnför med betalplan?

Ok! Men får de lika snabbt sina pengar vi utmätning då? Om man jämnför med betalplan?

Hur snabbt utbetalningar sker? Betalar arbetsgivaren in till kfm 25e så betalas det nog ut på måndag eller så, om det var det du menade

Kan ju bli så att du får det om du låter lånen gå till kfm. Bara så du har det i åtanke… inte så värst kul att dras med dom :/
Får man anmärkning direkt när det går till kfm eller hur funkar det?

Får man anmärkning direkt när det går till kfm eller hur funkar det?
Nej det får man inte.. men man kan få missbrukad kredit ändå även fast inte det blir utslag. Jag är alldeles för dålig på att förklara det här, säkert någon annan som förklarar bättre. Men har man inga anmärkningar så ska man försöka hålla sig borta och inte leka med skulder i onödan… att sitta med anmärkningar i 3 år suger…. Och oftast kommer inte anmärkningarna samtidigt heller så egentligen blir man drabbad ännu längre.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp