- Meddelanden
- 1 316
- Mottagna reaktioner
- 248
- Poäng
- 447
Nu har jag räknat vart jag kanske kan vara på om ett år med alla skulder. Hoppas på lite vabb men inget jag kan styra över. Nu har jag räknat på ett helt år men är svårt vart alla lån är på för siffror men räknar med de som är nu sen blir de ju alltid mindreSe till att du säkrar betalningarna till de större skulderna, som du absolut inte vill ska gå till Kf. Räcker pengarna så kan du betala på alla skulder OCH ev släcka den minsta, samma nästa månad, betala alla och släck den minsta. Men räcker inte pengarna så betala på alla utan att betala in extra.
jag har ca 22 lån nu och om min plan går som den ska så i januari 2023 kommer jag ha 6 skulder kvar och de kommer vara de allra största! Ghotia har jag 8 skulder på, då har jag räknar med att ha tre kvar och behöver säkert inte betala 4500 kr då! Allt kan ju hända på vägen. Nu har jag tagit vad skulderna ligger på nu hela tiden som credigo 8000 just nu ligger säkert inte på den summan om 4 mån! Sen blir de säkert vabb och sådant så kommer säkert bli någon peng mindre några månader! Men att bli särbo kan bara bli positivt när jag kommer kunna jobba en hel del! Känns bra så hoppas det går vägen! Har inte räknat med om jag får låna av fairlo i feb om det är nödvändigt eller om jag till och med kan höja de till de högsta i framtiden. Räknade utan då jag inte vill ta nya skulder fast fairlo är bra! Känns som en ok plan!