- Meddelanden
- 56
- Mottagna reaktioner
- 40
- Poäng
- 147
Ja absolut får jag försöka med andra banker om detta inte går. Men går inte Swedbank med på det, när jag har min bästa uc på MÅNGA år, gör väl troligen ingen annan storbank det heller. Jag kommer, om detta går vägen sänka mina månadskostnader med kanske 10-13 tusen beroende på ränta osv. Jag har satsat ALLT på detta, kämpat i ett år för att få det tt gå runt & utan några nya FF. Sambons lån är egentligen mina lån. Hon står på dem sen ett år just för att det skulle se bättre ut att ha ca 400k var istället för en med över 800k. Men vem vet om man tänkt rätt. Jag loggar in hela tiden i appen i hopp om svar. Mobilen på högsta ljud. Trots att det bara gått några timmar sen ansökan. Illamående.Funkar det inte hos Swedbank kan man kolla andra banker med. Synd att de tog en UC direkt. Jag väntar på mäklarbesök. Nordea har alla mina uppgifter och jag skickade 'min upplysning' till de (man har tillgång till en uppdaterad upplysning via minuc.se). Nordea var nöjd med det för att kunna bedöma ifall det fanns möjligheten till baka in blanko och samtidigt flytta lånet till de (har Nordax 5,3% nu). Så nu hänger det på mäklaren som kommer på torsdag.
Så funkar det inte med Swedbank kan du ju kolla med andra banker.