Imorgon smäller det. Viktigaste dagen på år

Fortfarande inte ett ljud. Visserligen bara ca 29h sen jag ringde. Men känns som 29 dagar
Du får troligen svar torsdag, de jobbar segt. Dessutom tar de fram alla papper osv om du nu blir beviljad, så de tar tid att få fram bolån, de ska kolla igenom allt innan. Ha is i magen, håller tummarna

Idag ringde telefonen. En kvinna ringde. Lät lite dyster när hon sa att hon fått mitt ärende på bordet. Men så sa hon ”jag ser egentligen inga konstigheter, vill bara veta varför ni har så många olika lån & krediter & inte sökt renoveringslån direkt hos oss?”
jag förklarade lite & pratade bort de hela. Vi snackade lite upplägg, ränta osv. Jag ska själv lösa lånen, så drygt 700.000 betalas ut till mig direkt in på kontot. Fy fan vilken känsla!!!! Jag kan börja leva igen efter flera år, speciellt de två senaste, på paus!!!
Allt som återstår är att signera skuldebrev som skulle komma på posten inom någon dag. Men vågar inte tro att det är sant, innan pengarna är på kontot

Idag ringde telefonen. En kvinna ringde. Lät lite dyster när hon sa att hon fått mitt ärende på bordet. Men så sa hon ”jag ser egentligen inga konstigheter, vill bara veta varför ni har så många olika lån & krediter & inte sökt renoveringslån direkt hos oss?”
jag förklarade lite & pratade bort de hela. Vi snackade lite upplägg, ränta osv. Jag ska själv lösa lånen, så drygt 700.000 betalas ut till mig direkt in på kontot. Fy fan vilken känsla!!!! Jag kan börja leva igen efter flera år, speciellt de två senaste, på paus!!!
Allt som återstår är att signera skuldebrev som skulle komma på posten inom någon dag. Men vågar inte tro att det är sant, innan pengarna är på kontot
Se nu till att spärra dig på spelpaus och gör exakt som du/ni tänkt med pengarna, inte en krona till annat än att lösa de dyra lånen.
Att komma tillbaka till banken med en likadan förfrågan om ett år eller två kommer ej fungera och då är ni kanske rökta på riktigt.

Håller med föregående talare . Ta vara på denna chansen och gör ej som jag gjorde . Gjorde allt lite halvhjärtat och när jag väl fick till samlingslånet så gick en hel del av dom pengarna till andra saker och nu sittter jag inte riktigt lika hårt i skiten men fortfarande är backen lång . När det kunde varit raksträcka bara jag hade gjort rätt från början .
Stort grattis förresten !

SMACK! 700 lakan in på kontot idag!!!

Tips - Fixa allt ikväll med din sambo närvarande.
Har gjort samma sak själv, skulle städa upp min ekonomi genom att låna upp på min lägenhet.
Började inne hos banken och fick hjälp av min bankman, tiden tog slut och jag gick där ifrån med pengar på kontot och tanken att jag själv skulle betala in till alla bankerna.
Lyckades fucka up det också.

Jag är så glad för din skull!.

Stort grattis!

En fråga, för att få baka in lån i ett bostadslån. MÅSTE man ha gjort något värdeförändrande, som renoverat då?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp