- Meddelanden
- 1 589
- Mottagna reaktioner
- 1 110
- Poäng
- 867
Men det är väl inte så konstigt, du är ju hennes barn! Hon är orolig för dig förstår du väl. Föräldrar fungerar så, min mamma var likadan! Har hon ställt upp och betalat av dina skulder får du väl visa varje månad att du inte spelar eller vad du gör om hon nu kräver det. Hon har väl ingen tillit till dig längre, dags att bygga upp den igenAlltså nu efter allt så känner man en enorm lättnad noll kr hos kronofogden o noll kronor på inkasso men något har hänt med min mamma hon har blivit helt galen efter allt....Ringer varje dag o messar o typ idiot förklarar mig hur dum ja varit som satt mig i denna situation samt att ja aldrig mer ska ta lån o att ja ska va så tacksam att hon betalat allt detta...detta är andra gången hon hjälper mig. Ja jag är så tacksam verkligen osv men tkr de e fruktansvärt jobbigt när hon hör av sig varje dag o ältar detta...hon vill att ja byter bank te hennes bank så ja kan logga in o visa att ja sköter mina pengar o hon vill verkligen ha stenkoll på mig nu. Ush tkr detta e fruktansvärt jobbigt....är snart 34år o ja känner mig totalt misslyckad just nu. Jag har verkligen lärt mig en läxa o kommer betala tillbaka allt ja lånat har gjort en stående överföring varje månad samt öppnat sparkonto. Vad mer kan man göra