Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Imorgon ska jag släppa bomben

Catalina kapital AB heter företaget...dom har 38an kredit,extralånet o nätlån....
Jag fick oxå fr dom
Lånade där för 4-5 år sedan
Dom brukar mejla ibland oxå
Aldrig svarat dom..
Vill dom ha bet får dom skicka tillbaks till kfm
Så de får ta del av min lönutmätning

Är det Catalunia kapital? Isf gjorde dom likadant med mig... när min löneutmätning var klar ploppade denna skuld upp. Det gäller verkligen att ha koll på sina skulder :(

Alltså hur kan dom göra av sig så lååångt efter åt två år lixom...inte nå påminnelse elr brev elr nånting...vist de e ja som ska ansvara för allt men jag har typ haft 15 skulder o massa olika krediter en enda röra allting så har rört ihop allt...trodde verkligen allt va bort betalt men nej.

Ja de e bara o betala av dom där tre skulderna nu. Ska skicka in en ansökan om förtids återbetalning av skatt efter helgen om ja nu får tillbaka nå o lyckas :(

Alltså hur kan dom göra av sig så lååångt efter åt två år lixom...inte nå påminnelse elr brev elr nånting...vist de e ja som ska ansvara för allt men jag har typ haft 15 skulder o massa olika krediter en enda röra allting så har rört ihop allt...trodde verkligen allt va bort betalt men nej.

Ja de e bara o betala av dom där tre skulderna nu. Ska skicka in en ansökan om förtids återbetalning av skatt efter helgen om ja nu får tillbaka nå o lyckas :(

Har du inte redan fått din skatteåterbäring år 2019 redan?

Har du inte redan fått din skatteåterbäring år 2019 redan?

Jo den kom i april o gick till skulder hos kronofogden...Ska skicka in en ansökan imorgon o se om man får de beviljat om ja nu för tillbaka något på skatten...då kommer ja lägga dom direkt på dom där tre sms lånen ushh

Jo den kom i april o gick till skulder hos kronofogden...Ska skicka in en ansökan imorgon o se om man får de beviljat om ja nu för tillbaka något på skatten...då kommer ja lägga dom direkt på dom där tre sms lånen ushh
Men kan man få tillbaks nu för nästa år? Bolagen har ju inte rapporterat in nånting än väl?

Men kan man få tillbaks nu för nästa år? Bolagen har ju inte rapporterat in nånting än väl?

Man kan väl skicka in en ansökan nu som dom behandlar o sen får man pengarna ut betalda tidigare? Så gjorde ja för sex år sen iaf skickade in en ansökan o pengarna kom direkt allt blivit godkänt men de va då de längesen:(

Ok, du kan ju vänta till året är slut annars finns det som inget wtt behandla. Verkar ju på den info skatteverket har på hemsidan som att du inte uppfyller kraven heller

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp