Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Imorgon ska jag släppa bomben

Jag har blivit "tvungen att berätta" ett par gånger genom åren. Viktigt är att berätta om ALLT i skuldväg. Första gången hade jag för dålig koll/blundade för sanningen. Fick hjälp med 300 när jag egentligen hade behövt det dubbla för att komma på fötter. Det innebar att mamma och andra inblandade trodde att det var lugnt - men sanningen var att jag fortfarande slet med ohållbar situation och valde idiotvägen (spel) för att försöka lösa. Slutade med KF och typ miljonskuld. Samma visa upprepade sig sedan ett par gånger, om än inte lika stora summor.

Alltså, mitt råd: se till att ALLT kommer fram och att du verkligen har en månadsplan som håller. Lätt att säga "jo jag kan lätt betala 5000 till dig i månaden" men min erfarenhet är att man tenderar att lova för mycket i sådana stunder.

Hur gick det? Har du hunnit berättat för dina föräldrar ännu? Om ja, hur blev deras reaktion?

Nu är jag här.....Har ringt kronofogden o fått alla inbetalnings uppgifter som jag skrivit upp samt skrivit ut inbetalnings uppgifter för min skuld hos sileo kapital.....

Ska samla mig fem min sen gå in i köket o säga att ja vill prata o lägga fram allt på bordet.

O ja jag går på samtal för detta bland annat så får ja nu hjälp o betala bort detta kommer ja aldrig mer sätta mig i skiten igen.

Nu är jag här.....Har ringt kronofogden o fått alla inbetalnings uppgifter som jag skrivit upp samt skrivit ut inbetalnings uppgifter för min skuld hos sileo kapital.....

Ska samla mig fem min sen gå in i köket o säga att ja vill prata o lägga fram allt på bordet.

O ja jag går på samtal för detta bland annat så får ja nu hjälp o betala bort detta kommer ja aldrig mer sätta mig i skiten igen.

Lycka till!

Ja jag har velat så om ja ska berätta elr ej men min situation är verkligen illa. Mina lön har e slut samma dag vid lön nästan pga av löneutmätning o andra uppgifter:( o ja sambon bråkar mkt om pengar osv...är inte hållbart alls :(

Tänkte ska berätta om min skuld hos kronofogden samt min inkasso skuld hos sileo kapital blir ca 86 tusen....om dom kan lösa de. Så får jag ha mitt CashBuddy lån kvar o betala av det iaf...såg de va ju hemskt ränta om om ska lösa de i förtid.......
Känner du att det är sista utvägen så ska du absolut fråga , kan inte få mer än ett nej ....

Dom ska lösa alla mina skulder hos kronofogden samt lösa min avbetalnings plan hos sileo kapital. O vi behöver inte gå till banken för dom hade den summan på sitt sparkonto sa dom.... Alltså jag finner inga ord jag bara gråter av lättnad.

Dock kommer jag ha mitt CashBuddy lån kvar som jag kommer få betala 1400kr på varje månad på autogiro tills de e färdig betalt.

Men ja kommer nu slippa löneutmätning på 3500kr varje månad o slippa min dyra avbetalningsplan på två tusen kr hos sileo kapital varje månad.

Jag tror inte detta är sant alltså.....jag bara gråter av lättnad nu.

Aldrig mer ta lån!!!!

Vad skönt!!!! Vad glad jag blev för din skull! Se nu till att inte ta fler lån, du kanske inte får en tredje chans. <3

Dom ska lösa alla mina skulder hos kronofogden samt lösa min avbetalnings plan hos sileo kapital. O vi behöver inte gå till banken för dom hade den summan på sitt sparkonto sa dom.... Alltså jag finner inga ord jag bara gråter av lättnad.

Dock kommer jag ha mitt CashBuddy lån kvar som jag kommer få betala 1400kr på varje månad på autogiro tills de e färdig betalt.

Men ja kommer nu slippa löneutmätning på 3500kr varje månad o slippa min dyra avbetalningsplan på två tusen kr hos sileo kapital varje månad.

Jag tror inte detta är sant alltså.....jag bara gråter av lättnad nu.

Aldrig mer ta lån!!!!
Vad skönt :) stort grattis :)

Ta aldrig mer lån nu :) för detta var säkert sista chansen nu ! Efter min löneutmättning kommer jag aldrig mer låna ! Detta har förstört 10 år av mitt liv !

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp